Toon posts:

The Interview: nu te bekijken.

Pagina: 1
Acties:
  • 3.530 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FYI: *knip*

Thanks Sony!
Grote FU naar die 'hackers' (aka terroristen..)

(Gebruik een VPN om hem te kijken).

[ Voor 56% gewijzigd door Mx. Alba op 29-12-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:57:
Grote FU naar die 'hackers' (aka terroristen..)
Je bedoelt het Sony-marketingteam? ;)
Want ik begin me meer en meer af te vragen of het allemaal niet gewoon een reclamestunt was ...

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 24-12-2014 21:00 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:07
Dit lijkt mij niet het juiste kanaal om te promoten dat je een film sinds een uur gratis kan downloaden. Als je dat doet is dat een grote FU naar de makers van de film. Jammer.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
anandus schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:59:
[...]

Want ik begin me meer en meer af te vragen of het allemaal niet gewoon een reclamestunt was ...
LED-Maniak schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:01:
Dit lijkt mij niet het juiste kanaal om te promoten dat je een film sinds een uur gratis kan downloaden. Als je dat doet is dat een grote FU naar de makers van de film. Jammer.
Aangepast, sorry.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Ik ook wel wat, zouden de cinema's die de film hebben gekocht om te tonen een vergoeding krijgen?

Anyway, dit is wel een aardige kans voor ons om een statement te maken om nieuwe releases thuis te kijken voor een bepaald bedrag in plaats van naar de bios te gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 24-12-2014 23:06 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Hoe omzeil je met een VPN die non-US creditcard blokkade?

Sowieso echt.. weer US Only.. Sony :') :') :') WHY ? :/

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
MrVegeta schreef op woensdag 24 december 2014 @ 23:06:
[...]

Ik ook wel wat, zouden de cinema's die de film hebben gekocht om te tonen een vergoeding krijgen?

Anyway, dit is wel een aardige kans voor ons om een statement te maken om nieuwe releases thuis te kijken voor een bepaald bedrag in plaats van naar de bios te gaan.
Moeten ze wel wat aan die achtelijke distributie deals doen. Begrijp dat het allemaal te moeilijk was om video on demand ook via Google play bv buiten de US te doen omdat ze natuurlijk allemaal aparte deals met bioscoop keten X en Y in al die landen hebben.

Ik wilde best voor de film online betalen, ook om een statement te maken, maar misschien komt ie hier nooit uit....

Er gaan nu ook geruchten over een deal met Netflix. Ben benieuwd of Sony dan om bv Pathe heen kan, die hem niet in de bios hier wilde releasen, maar natuurlijk wel VOD hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door loekf2 op 24-12-2014 23:41 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36
Heb em net gezien. Wat een ongelooflijk flauwe en soms vulgaire film. Typische seth rogen film. Vond de 1e paar films van em nog wel aardig, maar ze beginnen me steeds meer tegen te staan.
Gelukkig dat ik er niet voor betaald heb, dat geld had ik beter kunnen besteden aan serious Request of een enkeltje toiletpot

Next!

[ Voor 25% gewijzigd door mad-dog op 25-12-2014 02:11 ]

• Aijt
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:06
Ik heb hem ook gezien, Verassend genoeg geen slechte film. Als je van cheesy humour houdt is deze film best te bekijken. Begin was een beetje traag maar fantastisch (Het 1ste interview holy shit) en het gaat zo maar door.

Gewoon kijken!

Verwijderd

LED-Maniak schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:01:
Via de website in de link, kun je er door sony policy er niet voor betalen. Tenzij je een vs creditcard hebt.

Een nl creditcard werkt niet, omdat ze een juridisch complex systeem willen handhaven om ze met complexe onnatuurlijke rechtsconstructies om elke cent uit een productie te trekken.

De film is een typische Seth Rogen film, vooral bruut en vulgair. Daar kun je van houden, maar ik ga 'm niet kijken ondanks de mediahype.

Zeker niet omdat specifiek bij sony een steeds kleiner percentage van de inkomsten, bij acteurs, cameramensen, scriptschrijvers en regisseurs terecht komt, doordat steeds meer gaat naar agressieve juristen en lobbyisten van de MPAA.

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 11:32

OgWok

U.N.C.L.E.

[...]

Natuurlijk. Film is verder B niveau, dus even de kluit boosten met een reclamestunt.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Sony reportedly asked White House for help getting The Interview on iTunes
Wacht even, lees ik dat goed?
Sony reportedly asked White House for help getting The Interview on iTunes
What the actual fuck?

Bron

Voor mij ook geen The Interview, not my kind of thing. Bovendien vanaf zo ongeveer nu druk met iets belangrijkere zaken, familie enzo.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:20
Dit is een mega grootte faal van Sony, niet zozeer over de zgn weigering tot distributie, maar het feit dat ze deze niet wereldwijd uitbrengen als download.
Het zou voor Sony een mogelijkheid zijn om in een keer zeer veel cash te incasseren, en zelfs door de hype meer te verdienen dan aan de reguliere distributie,
want laten we eerlijk zijn, het is wel een beetje een k*t film.

ook zou dit een zeer goed experiment zijn, om te zien wat een wereldwijde online release van een film doet qua opbrengst, en of het helpt tegen illegale download,
ik was zelfs van plan, als doorgewinterde downloader, om voor deze film € 6,- neer te tellen, om aan Sony te laten zien, wat er mogelijk is,
maar nee, Sony heeft in zijn, infinite wisdom bepaald om deze alleen deze in US regio gebonden plaatsen te distribueren, FAAL
nu ga ik deze als nog via torrent downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:47
Sony kan dit niet uitgeven in het buitenland omdat de rechten al zijn verkocht. in Nederland word dit uitgegeven door Universal Pictures in 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Glashelder schreef op woensdag 24 december 2014 @ 23:38:

Sowieso echt.. weer US Only.. Sony :') :') :') WHY ? :/
Hij is ook via andere kanelen te zien (Google Video bv). Ik vind het maar een pauperfilm, niet echt de moeite waard en zeker geen kerst blockbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De film is hilarisch, aanbeveling voor seth rogen fans.
Azijndrinkers die alles illegaal downloaden en afzeiken moeten oppleuren, ga lekker naar the hobbit kijken ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Film is idd erg komisch, een beetje (extreem) voorspelbaar maar dat geeft niet. Krijgt een nette 8 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Glashelder schreef op woensdag 24 december 2014 @ 23:38:
En dat is nou illegaal. Je gaat toch niet betalen voor het illegaal kijken van een film?
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:40:
Azijndrinkers die alles illegaal downloaden en afzeiken moeten oppleuren, ga lekker naar the hobbit kijken ofzo :+
En jij denkt dat licenties omzeilen met een VPN legaal is?

[ Voor 36% gewijzigd door RemcoDelft op 26-12-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken van een VPN is niet illegaal. ;) Daarbij zijn er genoeg sites waar je een US credit card kan kopen.

Niets anders dan bv een DVD of BluRay vanuit de VS importeren. Je zou die dan zelfs via een service als Borderlinx naar jezelf toe laten sturen.

En die "licenties" waar je het over hebt zijn tussen Sony en andere bedrijven. Niet tussen sony en jou. Zolang jij geen deel uitmaakt van die afspraken is het legaal om het van een legale aanbieder te halen. Legaal downloaden dus. Dit is anders dan wanneer je een film via een torrent website binnen haalt. De aanbieder is niet legaal, dus illegaal downloaden.

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:05
While we do hope to see the release of The Interview across the globe, for the time being this is limited to the USA only. You can only purchase the movie with a US card, and can only stream it from a US IP address.
Dus als je US card hebt en een VPN mag je hem gewoon huren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou echt geen moeite doen. Wat een bagger is dit zeg. Ik kan best lachen om een flauwe grap, maar dit gaat aan een stuk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:42

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

:w

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.