Op zoek naar een gaming monitor

Pagina: 1
Acties:

• Tomba1961
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-07-2022
Goedenavond kenners,
mijn dochter is op zoek naar een "gaming monitor".
Ze heeft nu veel last van "screen tearing" en dat irriteert haar.

Ze heeft nu een Iiyama Prolite E2483hs en die voldoet gewoon niet.

De videokaart is een GeForce GTX 760 2GB (destijds hier geadviseerd _/-\o_ )

Budget is €. 300 a 350 euro

Wat kunnen jullie haar aanraden?

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:37

Thomg

Aww yiss

Denk eerder dat ze iets van een 144hz scherm wilt :o

• Tomba1961
Thomg schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:32:
Denk eerder dat ze iets van een 144hz scherm wilt :o
Indien mogelijk graag ;)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-02 14:38

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tomba1961 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:13:

De videokaart is een GeForce GTX 760 2GB (destijds hier geadviseerd _/-\o_ )
dat is destijds dan vast ook in CAA geweest. Ik move het topic even.

Edit: dion_b in "Keuze uit 3"

[ Voor 10% gewijzigd door Edmin op 24-12-2014 18:59 ]

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-02 21:38
pricewatch: BenQ XL2411Z Zwart goede kleur weergaven als je hem instelt, out of the box zijn ze namelijk best flets. Hoor er zelf alleen maar goede verhalen over

• Tomba1961
Edmin schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:57:
[...]

dat is destijds dan vast ook in CAA geweest. Ik move het topic even.

Edit: dion_b in "Keuze uit 3"
Toevallig was dat een Topic voor een keuze van mij die idd niet netjes werd "ingevuld", mijn excuses daarvoor.

Dat van hierboven is echter weer een onderdeel van een komplete Topic die destijds hier op het Forum samengesteld werd waarbij duidelijk gevraagd werd naar hoe, wat en waarom.
Ik vergat nu idd te melden dat het minimaal 144hz moest zijn 8)7

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Screen tearing heeft waarschijnlijk gewoon met V-Sync te maken en niets met het scherm. Als je er een nieuw scherm neerzet maakt dit mogelijk geen enkel verschil.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:45
theuberdude14 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:58:
pricewatch: BenQ XL2411Z Zwart goede kleur weergaven als je hem instelt, out of the box zijn ze namelijk best flets. Hoor er zelf alleen maar goede verhalen over
Goede aanrader als ze tevreden is met 24'', de vraag is. Is ze tevreden met 24'' wat ze nu ook heeft of wil ze wat groter?

• Uberdude
Groter dan 24" word aangeraden om voor 1440p te gaan of hoger. Uit ervaring kan ijk je vertellen dat de gtx 760 daar moeite mee gaat krijgen want ik er zelf namelijk ook een gehad. Bij die resolutie zal je nog meer last hebben van tearing.
Asus heeft wel een 27"144hz monitor maar 1080p bij 27"krijg je last van een lage pixel densety dus ook een minder scherp beeld daarom word dus 1440p of hoger aangeraden. ik raad dus niet aan om groter dan 24"te pakken

Asus 27" pricewatch: Asus VG278HE Zwart

• Tomba1961
Mijn dochter verteld mij nou dat het mogelijk toch niet aan de monitor ligt maar aan de videokaart.

Haar monitor heeft 60hz (kan ze niet hoger zetten) maar haar videokaart schommelt tussen de 45 a 55fps in het spel wat ze nu speelt (Dragon Age Inquisition) wat ook voor die screen tearing kan zorgen met V-Sync aan.

Ze kan de kwaliteit van de game aanpassen naar een lagere kwaliteit wat er dus voor kan zorgen dat ze een hogere fps gaat krijgen en minder Screen Tearing maar ze wilt kwaliteit hebben bij het spelen van deze game en mogelijke ook andere.

Klopt het dan dat ze beter een andere videokaart kan nemen bv de GeForce GTX970 4GB?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zoals ik al aangaf heeft wat je op het scherm te zien krijgt erg weinig met het scherm te maken. Het scherm wat er nu staat is prima. Tuurlijk kan het beter maar er is niets mis met dit scherm.

• rolandos582
Tomba1961 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:16:
Mijn dochter verteld mij nou dat het mogelijk toch niet aan de monitor ligt maar aan de videokaart.

Haar monitor heeft 60hz (kan ze niet hoger zetten) maar haar videokaart schommelt tussen de 45 a 55fps in het spel wat ze nu speelt (Dragon Age Inquisition) wat ook voor die screen tearing kan zorgen met V-Sync aan.

Ze kan de kwaliteit van de game aanpassen naar een lagere kwaliteit wat er dus voor kan zorgen dat ze een hogere fps gaat krijgen en minder Screen Tearing maar ze wilt kwaliteit hebben bij het spelen van deze game en mogelijke ook andere.

Klopt het dan dat ze beter een andere videokaart kan nemen bv de GeForce GTX970 4GB?
GTX970 is op dit moment de kaart die de beste Bang for buck geeft. Prima kaart voor een scherp prijsje.
Maar als ze de settings aanpast naar low, is het probleem dan nog steeds?

• Tomba1961
PilatuS schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:20:
Zoals ik al aangaf heeft wat je op het scherm te zien krijgt erg weinig met het scherm te maken. Het scherm wat er nu staat is prima. Tuurlijk kan het beter maar er is niets mis met dit scherm.
Bedankt voor je info _/-\o_

• Uberdude
rolandos582 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:20:
[...]

GTX970 is op dit moment de kaart die de beste Bang for buck geeft. Prima kaart voor een scherp prijsje.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dI3rL/ae79da2cb7.jpg

fps teller aanzetten in de nvidea gforce experience en in bijna iedere game zul je zien hoeveel fps je hebt , en dan je settings aanpassen tot je minstens 60 fps hebt :)

• Tomba1961
rolandos582 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:20:
[...]

Ze heeft het net allemaal op LOW gezet en heeft geen last van Screen Tearing.

Als leek vraag ik dus ...... wat betekend dit allemaal?

Andere videokaart dus?

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Al gekeken met de fps teller?

• Tomba1961
Goedemorgen,
zal mijn dochter vragen of ze dat vandaag wilt doen. _/-\o_

• Tomba1961
Een vraag die ik eerder al beantwoord heb zie ik nu, sorry voor de herhaling.

Dit ondanks het feit dat haar monitor 75hz aangeeft (Iiyama Priolite E2483hs).

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Als ze geen screen tearing wil moet ze dus niet op een hoge settings runnen, omdat de videokaart dat niet aan kan op 60fps.

De monitor kan alleen 75FPS laten zien als de videokaart dat kan 'produceren'. Ze kan op lagere settings spelen of een betere videokaart kopen zodat ze wel de 60/75FPS haalt

[ Voor 1% gewijzigd door Brogala op 25-12-2014 14:02 . Reden: Vergeten wat erbij te zetten ]

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:11
Als je vsync aanzet heb je geen tearing.

Als je vsync uit laat heb je wel tearing.

Verder valt het met hoge framerates juist meer op.

[ Voor 55% gewijzigd door haarbal op 25-12-2014 14:16 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Zoals brogala zegt, betere kaart of lagere settings.

Dit heeft niks te maken met de monitor, maar met de pc die het niet aankan.

Wanneer is de 760 geadviseerd trouwens?
Ik kan me niet herinneren dat deze ooit geadviseerd was.

In het topic is te zien dat de 7950 aangeraden wordt... Zoals je kunt zien...
http://www.guru3d.com/art...e_benchmark_review,7.html
Presteert die zo'n 20% beter...

[ Voor 59% gewijzigd door Thomg op 25-12-2014 14:17 ]

• Tomba1961
Thomg schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:11:
Zoals brogala zegt, betere kaart of lagere settings.

Dit heeft niks te maken met de monitor, maar met de pc die het niet aankan.

Wanneer is de 760 geadviseerd trouwens?
Ik kan me niet herinneren dat deze ooit geadviseerd was.

In het topic is te zien dat de 7950 aangeraden wordt... Zoals je kunt zien...
http://www.guru3d.com/art...e_benchmark_review,7.html
Presteert die zo'n 20% beter...
Dit is destijds deels in elkaar gezet: Nieuwe desktop
Een paar aanpassingen ivm budget zijn er toen gemaakt.

Lagere setting gaat het niet worden, betere videokaart wel.
Dus een Nvidia GTX 970 zou al voldoende zijn?

• Uberdude
een 970 is meer dan voldoende om de huidige games op 60 fps te draaien.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Ah, jaar geleden, dat verklaart het wel :+

970 is prima.

• Tomba1961
theuberdude14 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:13:
een 970 is meer dan voldoende om de huidige games op 60 fps te draaien.
Thomg schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:14:
Ah, jaar geleden, dat verklaart het wel :+

970 is prima.
Dus de combinatie van het huidige scherm en deze videokaart is meer dan voldoende?
Dan lijkt mij de keuze gemaakt: bedankt heren _/-\o_

Haar oude kaart neem ik wel over gezien ik nu nog maar een 9800GT heb :'(

• Tomba1961
Dan nog een laatste vraag gezien haar systeem.
Welke van de 2 gaat de voorkeur naar uit:
- Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5
- MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:26
Die zijn allebei goed, neem de goedkoopste. Ze zijn allebei redelijk stil, de MSI overklokt beter maar ik heb zo'n vermoeden dat je dochter toch niet overklokt.

Ze had haar huidige probleem overigens gewoon kunnen oplossen door Vsync op AAN te zetten. Ondersteunt DA I triple buffering? Zo ja, dat ook aanzetten, en de performance hit van Vsync zou kleiner moeten zijn. Op zich is 45-55 fps nog best mooi voor een GTX 760. Snap niet in wat voor een wereld we leven als een GPU upgrade nodig is met zo'n framerates. Voor een competitieve shooter snap ik dat, maar DA I is ook mooi met een wat lagere framerate. Nu ja, het is jouw geld.

• Tomba1961
MacPoedel schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:17:
Die zijn allebei goed, neem de goedkoopste. Ze zijn allebei redelijk stil, de MSI overklokt beter maar ik heb zo'n vermoeden dat je dochter toch niet overklokt.

Ze had haar huidige probleem overigens gewoon kunnen oplossen door Vsync op AAN te zetten. Ondersteunt DA I triple buffering? Zo ja, dat ook aanzetten, en de performance hit van Vsync zou kleiner moeten zijn. Op zich is 45-55 fps nog best mooi voor een GTX 760. Snap niet in wat voor een wereld we leven als een GPU upgrade nodig is met zo'n framerates. Voor een competitieve shooter snap ik dat, maar DA I is ook mooi met een wat lagere framerate. Nu ja, het is jouw geld.
Ze heeft VSync in het spel aangezet, DA I triple buffering en adaptief VSync aangezet buiten het spel.
Voor mij is het allemaal abracadabra maar hopelijk voor jou weer niet :P

En ze wilt het gewoon goed hebben maar toch ook weer betaalbaar (GTX 980 is net te duur).

Is een keuze naar de Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD ook iets?
Of gewoon houden bij de eerste aangegeven 2 keuzes?

Alvast bedankt nog de antwoorden _/-\o_ _/-\o_

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:26
Die pricewatch: Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD is ongeveer de snelste die je kunt krijgen door de redelijk hoge factory overclock. De pricewatch: EVGA GeForce GTX 970 FTW ACX 2.0 4GB is nog wat hoger overgeclocked maar heeft door de minder uitgebreide koeler daar wel meer lawaai voor nodig onder load (wanneer die niet belast wordt, is die overigens wel weer stiller want de fans gaan dan stil staan). De Gigabyte is overigens ook niet de stilste van de hoop, dat is dan eerde de Asus STRIX.

Ik zou persoonlijk voor de pricewatch: Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD of pricewatch: Gigabyte GV-N970WF3OC-4GD gaan omdat die beschikken over meer aansluitingsmogelijkheden, nl 3 x DisplayPort, 1 x DVI-I, 1 x DVI-D en HDMI. Andere GTX 970's hebben maar 1 x DisplayPort. Al is dat een persoonlijke keuze, je dochter heeft maar één scherm, dus eigenlijk boeit het niet zo. Ik vind het dan weer niet zo boeien dat sommige andere videokaarten de fans stilzetten als ze niet belast worden, de rest van de fans in mijn pc blijven altijd toch ook iets draaien, in idle zijn mijn huidige GTX 760's niet boven de hardeschijf te horen. Factory overclocks vind ik ook niet zo boeiend, een GTX 970 kun je zelf nog een stuk hoger overclocken dan wat Gigabyte of EVGA er mee doen. Als je dochter zich daar echter niet aan wilt wagen, kunnen dit wel betere keuzes zijn.

• Tomba1961
MacPoedel schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:07:
Die pricewatch: Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD is ongeveer de snelste die je kunt krijgen door de redelijk hoge factory overclock. De pricewatch: EVGA GeForce GTX 970 FTW ACX 2.0 4GB is nog wat hoger overgeclocked maar heeft door de minder uitgebreide koeler daar wel meer lawaai voor nodig onder load (wanneer die niet belast wordt, is die overigens wel weer stiller want de fans gaan dan stil staan). De Gigabyte is overigens ook niet de stilste van de hoop, dat is dan eerde de Asus STRIX.

Ik zou persoonlijk voor de pricewatch: Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD of pricewatch: Gigabyte GV-N970WF3OC-4GD gaan omdat die beschikken over meer aansluitingsmogelijkheden, nl 3 x DisplayPort, 1 x DVI-I, 1 x DVI-D en HDMI. Andere GTX 970's hebben maar 1 x DisplayPort. Al is dat een persoonlijke keuze, je dochter heeft maar één scherm, dus eigenlijk boeit het niet zo. Ik vind het dan weer niet zo boeien dat sommige andere videokaarten de fans stilzetten als ze niet belast worden, de rest van de fans in mijn pc blijven altijd toch ook iets draaien, in idle zijn mijn huidige GTX 760's niet boven de hardeschijf te horen. Factory overclocks vind ik ook niet zo boeiend, een GTX 970 kun je zelf nog een stuk hoger overclocken dan wat Gigabyte of EVGA er mee doen. Als je dochter zich daar echter niet aan wilt wagen, kunnen dit wel betere keuzes zijn.
Een duidelijk verhaal, mijn dank hiervoor _/-\o_
Meerdere ingangen zijn idd voor haar niet interessant en het overklokken ook niet.
Daar valt misschien veel over te zeggen maar als mijn dochter iets in der hoofd heeft valt daar niet van af te wijken :P
Ze vind wel "geluid" heel belangrijk naast natuurlijk haar andere eisen.
Ik denk dat we er dan wel een beetje uit zijn nu met dit laatste advies.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Het zit allemaal echt ontzettend dicht op elkaar.

http://www.guru3d.com/art..._970_strix_review,10.html

Kan gewoon niet mis gaan :+

• Tomba1961
Om het verhaal te sluiten is uiteindelijk het volgende haar keuze geworden.

- Videokaart: EVGA GeForce GTX 970 Superclocked ACX 2.0 4GB

- Monitor: AOC 24" Gaming Monitor G2460PQU

Jullie adviezen en die van een paar van haar computervrienden (uit Engeland en Finland) hebben haar hier uiteindelijk op gebracht.

Ik wil iedereen nog bedanken voor zijn/haar advies _/-\o_ _/-\o_

PS
Haar "oude" videokaart, de ASUS GTX760-DC2OC-2GD5, zal in mijn PC ingebouwd worden en gaat de oudere EN 9800GT vervangen.

Haar "oude" monitor, de Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart, wordt als reserve gehouden.
Zelf ben ik in het bezit van een 26" AOC 619FH Zwart en die bevalt mij heel goed.

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-02 09:23
Om even in te haken, ik speel dragon age inq met een gtx 970 en ook ik heb last van wat schokjes en rariteiten af en toe.
Het is een erkend probleem bij bioware dat het spel in combinatie met nvidia kaarten niet loopt zoals het hoort. (Slechte fps, schokken en zwarte schermen)
Misschien dat wat geduld op PC patch 3 voor verandering en verbetering kan zorgen.

Bron: http://forum.bioware.com/topic/521697-pc-community-concerns/

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Tomba1961 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:13:
Om het verhaal te sluiten is uiteindelijk het volgende haar keuze geworden.

- Videokaart: EVGA GeForce GTX 970 Superclocked ACX 2.0 4GB

- Monitor: AOC 24" Gaming Monitor G2460PQU

Jullie adviezen en die van een paar van haar computervrienden (uit Engeland en Finland) hebben haar hier uiteindelijk op gebracht.

Ik wil iedereen nog bedanken voor zijn/haar advies _/-\o_ _/-\o_

PS
Haar "oude" videokaart, de ASUS GTX760-DC2OC-2GD5, zal in mijn PC ingebouwd worden en gaat de oudere EN 9800GT vervangen.

Haar "oude" monitor, de Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart, wordt als reserve gehouden.
Zelf ben ik in het bezit van een 26" AOC 619FH Zwart en die bevalt mij heel goed.
Van alle 970s haal je die? De slechtste koeler van allemaal?

Je laat merken van stilte te houden, maar dan dit? :?

Tenzij het een FTW 2.0 is kan je heel makkelijk zeggen dat EVGA niet aan te raden is.

[ Voor 4% gewijzigd door Thomg op 26-12-2014 15:41 ]

• Tomba1961
Thomg schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:40:
[...]

Van alle 970s haal je die? De slechtste koeler van allemaal?

Je laat merken van stilte te houden, maar dan dit? :?

Tenzij het een FTW 2.0 is kan je heel makkelijk zeggen dat EVGA niet aan te raden is.
Thomg,
zoals gezegd krijgt ze ook advies van vrienden uit andere landen :|
Ze heeft iig een optie op de kaart en kan deze ook zonder problemen of extra kosten terugsturen om daarna een andere te gaan kiezen: binnen 1 dag weet ik al of ze het wat vindt of niet.

Ik kom hier zeker nog op terug om te laten weten wat ze er van vindt.

• rolandos582
Tomba1961 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 20:51:
[...]

Thomg,
Ze heeft iig een optie op de kaart en kan deze ook zonder problemen of extra kosten terugsturen om daarna een andere te gaan kiezen: binnen 1 dag weet ik al of ze het wat vindt of niet.

:F :F :F
Haha, ik zou hem omruilen voor een pricewatch: Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 of pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G

Ben zelf er fan van de 970.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Tomba1961 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 20:51:
[...]

Thomg,

Advies van andere landen is niet altijd relevant in europa en specifiek nederland, buiten dat zijn ook flink wat "advies gevers" fanboys, gelieve even te linken waar men dit zegt, dit kan je zo zien.

• Tomba1961
Ik lees en luister en geef door maar uiteindelijk is het mijn dochter der computer en haar geld.
Vaak kunnen goede adviezen in de wind geslagen worden door eigenwijsheid omdat de ervaringen van bepaalde mensen anders zeggen, vooral als het vrienden zijn.

Ze heeft gezegd dat ze het eerst zelf wilt gaan ervaren en dat een klein beetje herrie, als dat ook daadwerkelijk zo is, niet zo erg is.

Vrouwen ....... ik ben gek op ze maar af en toe begrijp ik ze gewoon niet :? 8)7

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 20:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Tomba1961 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 10:07:
[...]

Een vraag die ik eerder al beantwoord heb zie ik nu, sorry voor de herhaling.

Dit ondanks het feit dat haar monitor 75hz aangeeft (Iiyama Priolite E2483hs).
(Of het al gezegt is weet ik zo niet)

Check even of je in je videokaart settings niet per ongeluk Vsync disabled hebt, dat had ik namelijk en DAI was 1 mega screen tear!

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Cowamundo
Aangzien er niet op gereageerd is nogmaals onder de aandacht gebracht:

Om even in te haken, ik speel dragon age inq met een gtx 970 en ook ik heb last van wat schokjes en rariteiten af en toe.
Het is een erkend probleem bij bioware dat het spel in combinatie met nvidia kaarten niet loopt zoals het hoort. (Slechte fps, schokken en zwarte schermen)
Misschien dat wat geduld op PC patch 3 voor verandering en verbetering kan zorgen.

• Tomba1961
Cowamundo schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 07:09:
Aangzien er niet op gereageerd is nogmaals onder de aandacht gebracht:

Geduld is bij mijn middelste dochter heel moeilijk (syndroom van Asperger samen met wat autisme).
Als er iets niet gaat zoals zij wilt en ze zich daar aan ergert en als ze dan iets in haar hoofd heeft dan moet er wat aan gedaan worden.
Dat van de PC Patch 3 had ik ook al gemeld maar ..... lees hierboven ;)

Bedankt iig voor het gegeven antwoord, heb weer van iedereen een goed advies gekregen en wat geleerd. _/-\o_

• Tomba1961
prutser001 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 23:36:
[...]

(Of het al gezegt is weet ik zo niet)

Check even of je in je videokaart settings niet per ongeluk Vsync disabled hebt, dat had ik namelijk en DAI was 1 mega screen tear!
Zover ik het heb begrepen heeft ze alles geprobeerd, zie ook antwoord aan MacPoedel.

• Cowamundo
Tomba1961 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 08:25:
[...]

Geduld is bij mijn middelste dochter heel moeilijk (syndroom van Asperger samen met wat autisme).
Als er iets niet gaat zoals zij wilt en ze zich daar aan ergert en als ze dan iets in haar hoofd heeft dan moet er wat aan gedaan worden.
Dat van de PC Patch 3 had ik ook al gemeld maar ..... lees hierboven ;)

Bedankt iig voor het gegeven antwoord, heb weer van iedereen een goed advies gekregen en wat geleerd. _/-\o_
Het zal met een GTX 970 zeker beter lopen, doet het hier prima hoor maar kan veel beter met een 970...
Zou zonde zijn als je er veel geld in steekt en er dan alsnog niet het gewenste resultaat haalt omdat het spel gewoon nog buggy is in combi met nvidia kaarten.

Graag gedaan en succes! :D
Pagina: 1