Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is voornamelijk bedoeld om te gamen. League of Legends, The Crew, GTA om er maar een aantal op te noemen. Daarnaast wil ik hem ook gebruiken voor mijn studie, maar hiervoor zijn niet echt bijzondere eisen. Ik ben niet van plan om foto- of videobewerking te gaan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst €700 tot €750.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een toetsenbord en een muis. Monitor is dus wel nog nodig. Tweede monitor heb ik wel al, maar dat is eigenlijk een tv, dus die gebruik ik liever niet als primaire monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nog nooit van een SSD mogen genieten, dus zou ik er graag een willen. Daarnaast wil ik ook nog een 1TB HDD aangezien de 512GB HDD van mijn laptop al aardig vol zit na een jaartje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik eigenlijk geen voorkeur voor merken.
Ik heb eventjes naar de afgelopen BBG's gekeken en ik vond het basis game systeem van september wel interessant. Maar ik vroeg me af in hoeverre dat dit nog recent is en waar eventueel op bezuinigd kan worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb niet echt bepaalde wensen. De PC hoeft voor mij niet heel stil te zijn.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen.
De PC is voornamelijk bedoeld om te gamen. League of Legends, The Crew, GTA om er maar een aantal op te noemen. Daarnaast wil ik hem ook gebruiken voor mijn studie, maar hiervoor zijn niet echt bijzondere eisen. Ik ben niet van plan om foto- of videobewerking te gaan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst €700 tot €750.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een toetsenbord en een muis. Monitor is dus wel nog nodig. Tweede monitor heb ik wel al, maar dat is eigenlijk een tv, dus die gebruik ik liever niet als primaire monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nog nooit van een SSD mogen genieten, dus zou ik er graag een willen. Daarnaast wil ik ook nog een 1TB HDD aangezien de 512GB HDD van mijn laptop al aardig vol zit na een jaartje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik eigenlijk geen voorkeur voor merken.
Ik heb eventjes naar de afgelopen BBG's gekeken en ik vond het basis game systeem van september wel interessant. Maar ik vroeg me af in hoeverre dat dit nog recent is en waar eventueel op bezuinigd kan worden.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 163,- | € 163,- |
1 | MSI H97M-E35 | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Club3D Radeon R9 280 royalKing | € 170,95 | € 170,95 |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,05 | € 54,05 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 93,95 | € 93,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 695,35 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb niet echt bepaalde wensen. De PC hoeft voor mij niet heel stil te zijn.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen.