Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 644460

Topicstarter
Hoi iedereen,

ik heb al 2.5 jaar een samsung S3 Mini en heb er nog nooit problemen mee gehad tot nu. De batterij van de telefoon was bol gaan staan en daardoor laadde de telefoon niet meer goed op maar in de lader kon ik hem nog gebruiken. Ondertussen een accu besteld maar opeens ging hij ook in de lader niet meer aan, ook nadat ik de nieuwe accu in de telefoon heb gestopt en een nacht heb laten vollopen wil de telefoon niet aangaan. Iemand een idee waarom dit zo is en hoe ik de telefoon weer aan krijg?

Alvast bedankt!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-05 20:16

TommieW

Numa numa.

Gaat het lampje nog branden? Is het een originele accu? Hoe duur was de accu (dan kunnen we misschien iets zeggen of het een originele accu was)?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
welk lampje? en 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:12

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Heb je zelf al iets geprobeerd?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-05 20:16

TommieW

Numa numa.

Het notificatielampje. Die zou moeten branden tijdens het laden. Oeps. De S3 mini heeft geen notificatie ledje. Mijn excuses.

Verder is €10 voor een accu een prijs waarvan ik niet zou verwachten dat het een originele is.
Trouwens, de S3 is niet hetzelfde als een S3 mini. Er zitten behoorlijk wat verschillen tussen. ;)
Weet je ook zeker dat er niets aan de hand is met de oplader en/of het snoertje? Probeer eens een ander snoertje en een andere lader.

[ Voor 9% gewijzigd door TommieW op 24-12-2014 23:27 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
2 andere laders en aan de batterij ligt het niet, als ik de telefoon laat resetten bij bijv. media markt zou hij dan weer werken? dat is een tip die iemand anders mij gaf
Pagina: 1