[8088 asm] Het 'pixelized transition' effect in Test Drive

Pagina: 1
Acties:
  • 609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de code van het transition-effect in Test Drive uit 1987 gereverse-engineered, geanalyseerd, en geoptimaliseerd: *snip*
Ik dacht: dat is misschien wel leuk om te delen. Misschien hebben jullie iets aan de toegepaste optimalisatie-ideetjes. En misschien hebben jullie zelf ook nog wel ideetjes om de code nog verder te optimaliseren... Of misschien heb je gewoon vragen over de code.
Kortom: ik nodig iedereen uit tot een discussie. Maar dat spreekt vanzelf..!?

[ Voor 12% gewijzigd door Creepy op 24-12-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:56

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dat spreekt niet altijd vanzelf, zeker niet als datgene waar de discussie over moet gaan, niet in het topic zelf word opgenomen. Is je blog ooit eens weg, dan is dit topic ook niks meer waard. Als je een deel daarvan in het topic zou opnemen en daar wat uitleg en iets van een stelling o.i.d. bij zou zetten, dan zou het meer waarde hebben. Een discussie starten is meer dan alleen maar wat uitleg posten en erbij zetten dat er vragen/opmerkingen gegevn kunnen worden.

Ook dat spreekt blijkbaar niet altijd vanzelf maar daarvoor hebben we dan ook zaken als Het algemeen beleid. Ik kan me net als bij je vorige poging me niet onttrekken aan de gedachte dat je dit meer doet je eigen blog te promoten. Daarom gaat ook dit topic op slot.

[ Voor 22% gewijzigd door Creepy op 24-12-2014 20:29 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.