KOTOR android/iphone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:31
Hi all,

Ik had even een korte vraag over KOTOR en kon het niet echt terugvinden op google.
Ik weet dat het in de vervolg spellen mogelijk is om Sith the worden, is dat bij KOTOR 1 ook al mogelijk?

Alvast bedankt!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:44

Ypho

Allround Nerd

Het spel is gelijk aan de PC versie van KotOR 1. Daar krijg je op een gegeven moment ook keuzes die je "dark points" geven. Ook het einde heeft een "dark" en "light" einde. Maar meer dan dit is het niet.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
Ypho schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:01:
Het spel is gelijk aan de PC versie van KotOR 1. Daar krijg je op een gegeven moment ook keuzes die je "dark points" geven. Ook het einde heeft een "dark" en "light" einde. Maar meer dan dit is het niet.
Ahh oke, dankjewel! Dus niet volledig als sith, maar meer als corrupted jedi als ik het goed begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:44

Ypho

Allround Nerd

Dazzler2120 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:02:
[...]

Ahh oke, dankjewel! Dus niet volledig als sith, maar meer als corrupted jedi als ik het goed begrijp
Zo moet je het een beetje zien ja (als ik het me goed herinner).

Overigens heb je Dark Force Skills die ook goedkoper zijn naarmate je "darker" bent.

Spoiler:
spoiler:
Je krijgt op het gegeven moment (vlak bij het einde) ook de keuze om je mede characters te doden, zo kom je uiteindelijk bij een Sith einde.

[ Voor 8% gewijzigd door Ypho op 24-12-2014 15:04 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
Ypho schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:03:
[...]

Zo moet je het een beetje zien ja (als ik het me goed herinner).

Overigens heb je Dark Force Skills die ook goedkoper zijn naarmate je "darker" bent.

Spoiler:
spoiler:
Je krijgt op het gegeven moment (vlak bij het einde) ook de keuze om je mede characters te doden, zo kom je uiteindelijk bij een Sith einde.
Ah oke nice >:) Dit soort spellen trekt mij de dark side altijd het meeste aan