Het gaat hier om een beoordeling die al relatief oud is maar ik vind het toch niet netjes staan op mijn profiel gezien deze niet terecht is.
Beoordeling van justgopown over awaces, vrijdag 17 mei 2013
Ik gaf deze persoon een negatieve (terechte) beoordeling gezien we een deal maakten, alles werd afgesproken en geregeld tot de betaling te pas kwam.
De prijs was duidelijk en was voor beide partijen goedgekeurd.
Vanaf toen heeft de koper plots geen interesse meer en heeft hij een andere kaart aangekocht.
Deze persoon heeft mij dus een negatieve beoordeling gegeven omdat ik hem een negatieve beoordeling gegeven had ?
Hij haalt hier volgende vergelijking bij te pas :
Je koopt ook niet zo maar een auto waar je in een keer ziet dat er veel problemen mee zijn. Dan gaat denk ik iedereen opzoek naar een andere
Echter heb ik hier als opmerking :
Je maakt pas afspraken als u op de hoogte bent van het product die u aankoopt.
Het is ook niet de bedoeling dat je naar een garage gaat en meteen een verkoper aanspreekt en zegt dat je de auto koopt terwijl je nog niks weet over die auto
Beoordeling van justgopown over awaces, vrijdag 17 mei 2013
Ik gaf deze persoon een negatieve (terechte) beoordeling gezien we een deal maakten, alles werd afgesproken en geregeld tot de betaling te pas kwam.
De prijs was duidelijk en was voor beide partijen goedgekeurd.
Vanaf toen heeft de koper plots geen interesse meer en heeft hij een andere kaart aangekocht.
Deze persoon heeft mij dus een negatieve beoordeling gegeven omdat ik hem een negatieve beoordeling gegeven had ?
Hij haalt hier volgende vergelijking bij te pas :
Je koopt ook niet zo maar een auto waar je in een keer ziet dat er veel problemen mee zijn. Dan gaat denk ik iedereen opzoek naar een andere
Echter heb ik hier als opmerking :
Je maakt pas afspraken als u op de hoogte bent van het product die u aankoopt.
Het is ook niet de bedoeling dat je naar een garage gaat en meteen een verkoper aanspreekt en zegt dat je de auto koopt terwijl je nog niks weet over die auto

[ Voor 28% gewijzigd door awaces op 24-12-2014 14:00 ]