Toon posts:

Strepen door het beeld + vastloper onder het gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey het gebeurt steeds vaker dat ik onder het gamen dat mijn computer compleet vastloopt + hele beeld vol met strepen ( kan de game niet meer zien alleen strepen )

Is dit nou de videokaart of zal er meer aan de hand zijn?
Want vorige keer toen mijn videokaart kapot was had ik maar een paar strepen door het beeld die steeds erger werden maar vastlopen deed die nooit.

Ctrl+alt+delete niks werkt meer bij die vastloper ( moet op de resetknop drukken van de computer om hem opnieuw op te starten )

Bedankt alvast

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-01 19:35
Met de informatie die je nu geeft kunnen wij letterlijk niks.

Wat zit er in je systeem, wat voor beeldscherm heb je, hoelang heb je dit probleem al etc etc. toon wat inzet!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik verwacht dat de carburateur verstopt zit.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Topicstarter
@Prutser daar heb ik veel aan bedankt voor je kinderachtige reactie.

@Bartallstar
Windows 7 ultimate
CPU Quadcore Q9400 ( niet geclocked ofzo )
27 inch philips 273EL
Ati radeon 5700 series
Samsung hd250HJ ata
Geheugen 8GB ( kan via aida32 niet het type vinden )

Probleem heb ik ongeveer 2 maanden en het komt dus steeds vaker voor.
En onder het vastlopen hoor ik ook een echt vastloop geluid KGGGGGGGGG uit de speakers ( moeilijk uit te leggen )
En zoals al gezegd is kan ik dan NIKS meer de hele computer zit dan vast totdat ik hem opnieuw opstart via de reset button.
Als er meer informatie nodig is hoor ik het graag.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2014 14:50 ]

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wat voor voeding?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-01 21:44
je cpu heeft geen clock? wat voor videokaart heb je? (merk/chip, etc) Wat zijn de temperaturen/fanspeeds?

Heb je recentelijk wat aan je pc veranderd?

Tot zover ben ik het met prutser001 eens, waarschijnlijk een verstopping van je carburateur...

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-01 15:52
Haal de videokaart eruit en test het weet bijna zeker dat het je video kaart is

const { signature } = await fetchProfile()

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de enige serieuze reactie Moijamie, ik zal het proberen.

@De rest ga met je moeder spelen ofzo als je je verveelt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:12

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Beste computerjongen, rustig aan :). Voor dat je je complete informatie geeft zijn de reacties van de posters hier misschien een beetje over het randje, maar zeer begrijpelijk. Zonder exact te weten wat voor systeem je hebt, wat er précies gebeurt en wat je hebt geprobeerd om het op te lossen is het vissen wat het zou kunnen zijn.

Gezien je karige opzet, en reacties die bijkans nog kariger zijn, slotje.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Geef direct een compleet lijstje, leg dan goed uit wat het probleem is en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen (als in, of je de hele Hangen en Opstartproblemen troubleshooter hebt doorlopen).

Als je vragen hebt, neem dan contact met mij op. Dit kan door op het pijltje naast mijn username te klikken en vervolgens op "stuur bericht".
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.