Hallo Allen,
Hier nog net even een vraagje voordat de kerstdagen losbarsten.
Een collega van mij zoekt een nieuwe pc en aangezien we allebei niet echt in de wereld van computers thuis zijn, hier zijn vraag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In principe niet heel veel. Hij wil ermee op internet surfen, Word Office gebruiken en er komt een fotobewerkingsprogramma op te staan genaamd Light Room 5.0
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij heeft zelf niet echt een prijs in zijn hoofd, zolang het maar goed werkt en geen bakken met geld gaat kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft nog helemaal niks, dus beeldscherm (het liefst rond de 22inch), muis en toetsenbord moet er ook nog bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
We hebben zelf geen idee wat voor videokaarten etc erin moet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij staat open voor alles, mag zelfs vd Aldi zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee..
Namens mijn collega en mij alvast hartelijk bedankt.
En via deze weg wil ik ook iedereen hele fijne dagen toewensen en alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes
Hier nog net even een vraagje voordat de kerstdagen losbarsten.
Een collega van mij zoekt een nieuwe pc en aangezien we allebei niet echt in de wereld van computers thuis zijn, hier zijn vraag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In principe niet heel veel. Hij wil ermee op internet surfen, Word Office gebruiken en er komt een fotobewerkingsprogramma op te staan genaamd Light Room 5.0
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij heeft zelf niet echt een prijs in zijn hoofd, zolang het maar goed werkt en geen bakken met geld gaat kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft nog helemaal niks, dus beeldscherm (het liefst rond de 22inch), muis en toetsenbord moet er ook nog bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
We hebben zelf geen idee wat voor videokaarten etc erin moet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij staat open voor alles, mag zelfs vd Aldi zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee..
Namens mijn collega en mij alvast hartelijk bedankt.
En via deze weg wil ik ook iedereen hele fijne dagen toewensen en alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes