Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

surface 3 pro / Yoga pro 2 / ...

Pagina: 1
Acties:

• gerbengeijsel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-11 08:18
Ik ben op zoek naar een hybride tablet / laptop voor mijn werk (maar zal hem ook prive gebruiken). Vanuit mijn werk krijg ik €850,- dus alles hierboven is voor eigen kosten (incl. accessoires). Ik wil best wat zelf bijdragen, maar ik wil het totaal graag onder de €1100 houden.
Ik ben op zoek naar een windows-apparaat, ongeveer 12". Hij moet minimaal 3 jaar mee gaan, dus ik wil wel een beetje een goed en snel apparaat hebben (i5 / 4gb / 128gb). Ik neem hem vaak mee, dus gewicht is belangrijk. Dit apparaat gaat mijn vaste computer op mijn werkplek vervangen, maar ik krijg wel een toetsenbord/muis + monitor, dus daar moet ik hem wel makkelijk en snel op kunnen aansluiten. Nb. de monitor is hoogbejaard, dus niet HDMI.

Prive wil ik hem op de bank gebruiken voor surfen e.d., dus een losse tablet is wel prettig.

Ik ben erg gecharmeerd van de Surface, die tot 31/12 in de aanbieding is. Dus die staat bovenaan op mijn lijstje, ondanks dat ik in totaal wel boven budget kom.

Mijn opties
- Surface pro 3, i5 / 4gb / 128 gb (€899)
benodigde extra's (typecover €130, miniHDMI -> VGA kabeltjes, USB hub, ik twijfel over het docking station a €200)
- Lenovo Yoga 2 pro, i5 / 256 gb (€999)
benodigde extra's (miniHDMI -> VGA kabeltjes)
- Surface pro 2, i5 / 8gb / 256 gb (€800)
benodigde extra's (typecover , miniHDMI -> VGA kabeltjes, USB hub, ik twijfel over het docking station)

Surface heeft mijn voorkeur vanwege het grote scherm met goede verhouding (zeker als tablet), het lage gewicht, de stylus en omdat het natuurlijk gewoon een gaaf apparaat is.

Wat denken jullie? Suggesties zijn natuurlijk welkom.