Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

32 inch slaapkamer TV Gezocht ~300 euro

Pagina: 1
Acties:

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-11 12:00
Ik zoek een?
32 inch TV (TV staat aan het voeteneind van mijn bed dus is ongeveer 2,5m kijkafstand waarschijnlijk iets minder), met voldoende HDMI aansluitingen voor mijn apparaten (minimaal 3 lijkt me) en een Full HD scherm. Ook een component aansluiting voor mijn home cinema set is nodig maar die zie ik bij de meeste TV's wel terugkomen. Niet al te onbelangrijk is ook dat de beeldkwaliteit goed is en dat je op Full HD kwaliteit dit ook merkt gebruik zelf een 26 inch HD ready TV, dat is ok maar kan beter lijkt me.

Wat is je budget?
Ongeveer 300 euro. Meer mag ook, maar moet het wel zin hebben vind ik altijd. Gaat hopelijk vele jaren mee dus ik ga niet al te beknibbelend doen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken via een Humax decoder (HDMI dus), PS3 aansluiten (HDMI), films kijken vanaf mijn Desktop PC (via HDMI of iets van networksharing). Ik doe niet aan netflix of iets dergelijks, dus Smart TV hangt mijn leven niet van af.

Wat heb je zelf al gevonden?
- Toshiba 32L4363 (259 in de aanbieding bij wehkamp nu, 4 HDMI aansluitingen, Smart TV en wifi) pricewatch: Toshiba 32L4363DG
- Samsung UE32EH5300W (279, 3 HDMI aansluitingen, ook Smart TV)
pricewatch: Samsung UE32EH5300W Zwart
- LG 32LB570V (289, 3 HDMI, ook smart)
pricewatch: LG 32LB570V Zilver

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind de toshiba erg handig met 4 hdmi aansluitingen aangezien ik mijn PS3 en Humax permanent wil aansluiten bezet ik altijd 2 poorten vandaar minimaal 3 zodat je nog eventueel een PC/Laptop kan aansluiten. Ook de samsung heeft genoeg aansluitingen, modeljaar is wel ouder maakt dit nog uit? In feit zoek ik meer een TV als monitor, dus smart TV maakt mij niet heel veel uit en interface/bediening ook niet, maar moet ook niet heel brak zijn.

Ik heb gezocht maar het is nogal lastig om TV's te vinden met genoeg aansluitingen binnen mijn budget. Iemand nog ideeën? Alvast bedankt voor de hulp.

[ Voor 8% gewijzigd door TheUninvited op 24-12-2014 12:27 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Om de keuze nog wat lastiger te maken, nog 2 iets duurdere modellen met 4 HDMI aansluitingen: Samsung UE32H6200AW en de Sony KDL-32W705B.

Aangezien je ook wil gamen lijkt me de Sony erg interessant vanwege de zeer lage input lag.

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-11 12:00
Naast input lag zit er nog een wezenlijk verschil in? Kwalitatief gezien? Ik speel niet echt FPS games of competitief vaak meer van de racegames ofzoiets. Weet niet of het daarbij uitmaakt.