Geachte lezer,
alvast bedankt voor uw hulp. Onlangs ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe PC en bij ik op advies uitgekomen bij de zelfbouw. Omdat ik echter een leek ben in het samenstellen, met namen op het selecteren van onderdelen, went ik mij tot u. Ik heb een setup kunnen maken aan de hand van de gids op dit forum, hierop graag uw feedback.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, maar ook programma's als Autodesk Autocad, Autodesk Revit en Sketchup
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik beschik over een bestaande Seagate HDD Barracuda 7200.11 500GB, deze ik graag wil overzetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als voorzet, met het gestelde budget, heb ik een setup gemaakt. De setup komt voort uit de gids, zoals deze op dit forum staat. Hierop graag uw advies. Omdat ik echter een leek ben in zelfbouw, wil ik deze door de winkel laten assembleren, de beschikbare onderdelen zijn dan ook beperkt tot het assortiment:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het maar deugdelijke materiaal is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zou ik een fluisterstil systeem hebben, waarbij gamen voorop staat. Het hebben van minimaal een 5.1 audio aansluiting en optische-uit is van belang voor mijn huidige audio-installatie. Eventuele upgrade mogelijkheden van de videokaart in de toekomst zou gewenst zijn.
Ga je overklokken?
Nee
alvast bedankt voor uw hulp. Onlangs ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe PC en bij ik op advies uitgekomen bij de zelfbouw. Omdat ik echter een leek ben in het samenstellen, met namen op het selecteren van onderdelen, went ik mij tot u. Ik heb een setup kunnen maken aan de hand van de gids op dit forum, hierop graag uw feedback.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, maar ook programma's als Autodesk Autocad, Autodesk Revit en Sketchup
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik beschik over een bestaande Seagate HDD Barracuda 7200.11 500GB, deze ik graag wil overzetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als voorzet, met het gestelde budget, heb ik een setup gemaakt. De setup komt voort uit de gids, zoals deze op dit forum staat. Hierop graag uw advies. Omdat ik echter een leek ben in zelfbouw, wil ik deze door de winkel laten assembleren, de beschikbare onderdelen zijn dan ook beperkt tot het assortiment:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 163,95 | € 163,95 |
| 1 | MSI H97 PC Mate | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 185,95 | € 185,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) Mat | € 68,41 | € 68,41 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper T4 | € 24,45 | € 24,45 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 PC3-12800 | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Kingston HyperX 3K SSD 2.5" 240GB | € 119,50 | € 119,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 851,12 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het maar deugdelijke materiaal is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zou ik een fluisterstil systeem hebben, waarbij gamen voorop staat. Het hebben van minimaal een 5.1 audio aansluiting en optische-uit is van belang voor mijn huidige audio-installatie. Eventuele upgrade mogelijkheden van de videokaart in de toekomst zou gewenst zijn.
Ga je overklokken?
Nee
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2014 12:34 ]