Ipad mini 2 aangeschaft

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phpnuker
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 18:44
Ik had een nexus 7 (2013) welk okey functioneerde maar langzaam soms .. door de vele apps en nodige video spelers . Ik kwam op t idee om het te verkopen en dat ging vrij snel, kort daarna kocht ik een ipad mini 2 en dacht erg tevreden mee te zijn.

Het werkt soepel en loopt niet echt vast merkte ik op, alleen een film toevoegen + srt bestand is een ramp kwam ik erachter. 16 GB waarvan de os veel in beslag neemt, na wat apps te installeren blijft er weinig ruimte vrij

Nu laadt het niet op en bracht het terug naar icenter.. 10 dagen later maar nog niks vernomen.

Ik weet het niet maar heb zo iets :? wellicht moest ik mijn nexus 7 niet wegverkopen.

This too shall Pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En wat is nu je vraag? :) En waarom is een film + srt toevoegen een ramp, daar zijn echt wel apps voor :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
En je zou natuurlijk zelf even contact op kunnen nemen met iCenter ;)
Hoewel ik het niet netjes vind dat ze je zolang in het donker laten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

We pakken onze glazenbol erbij, ik zie namelijk dat een iCenter medewerker bij de telefoon klaar staat om je telefoontje te beantwoorden.
Succes

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Het is al aangegeven. Maar wat is het probleem nu exact? :) Ik zou even contact opnemen met iCentre over de status van de reparatie.

Als je een vraag hebt over een videospeler, dan kun je daarover een nieuw topic openen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.