Beeldscherm gedeeltelijk dood.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-07 17:14
Beste tweakers,

zoals de titel al doet blijken heb ik een kapot beeldscherm voor mijn laptop.
Het begon met waterschade waardoor er vochtvlekken in het beeld kwamen, maar op dit moment naar wat stoten zit er ook een barst in het beeldscherm en heb ik een grote zwarte vlek rechtsboven in het beeld,wanneer ik op deze plek druk uitoefent trekt de zwarte vlek naar boven en kan ik zien wat die verbergt (https://drive.google.com/...kxPdFpFc3BVSTQ&authuser=0) . Naar aanleiding van dit probleem heb ik replacedirect gemaild, en hun kwamen voor een vervanging met touchscreen op de proppen met een bedrag van 779 euro, en zonder touchscreen 279 euro.
Naar aanleiding van deze prijsindicatie ben ik eens gaan googlen, en heb ik op ebay beeldschermen gezien die compitabel zijn voor mijn laptop voor prijzen tussen de 100-200 euro. Mijn vraag is wat zijn de benodigdheden die ik moet hebben voor het repareren van mijn beeldscherm ? Een beeldscherm + digitizer of alleen een beeldscherm? en is een compleet nieuw scherm wel nodig?

Alvast hartelijk bedankt voor de hulp.

Gezien het feit dat ik in februari begin aan een ict opleiding zou hulp handig zijn.

Met vriendelijke groeten,

Nate-Senpai

[ Voor 3% gewijzigd door Ergo op 24-12-2014 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Je gaat eerst kijken, werkt je "touchscreen" nog overal? Zo ja: geen digitizer vervangen.

Misschien is het handig als je verteld welke pc je hebt.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:25
Nav je eerdere topic gaat het denk ik over je Acer V7 laptop. Indien touchscreen nog gewoon goed werkt ben je voor minder dan 100 euro klaar(schermen genoeg te vinden). Mocht de digitizer ook vervangen moeten worden ben je voor rond de 150 euro klaar. Vond op ebay een digitizer voor je V7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ergo
Mijn touchscreen doet het overal nog ja , replacedirect zei dat ik een hele assembly moest kopen , scherm plus digitizer. maar dan nog vraag ik me af hoe ze ze bij het bedrag van 797 kwamen. Mad-Dog bedankt voor de link.

@frozen Ik heb een acer v7 482pg 54208g52tii , 14 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:25
Nate-Senpai schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:04:
Mijn touchscreen doet het overal nog ja , replacedirect zei dat ik een hele assembly moest kopen , scherm plus digitizer. maar dan nog vraag ik me af hoe ze ze bij het bedrag van 797 kwamen. Mad-Dog bedankt voor de link.

@frozen Ik heb een acer v7 482pg 54208g52tii , 14 inch
Ik vermoed dat ze deze reparatie niet zelf uitvoeren, maar uitbesteden aan Acer zelf. Fabrikanten vragen altijd enorme bedragen voor reparaties, vandaar die 797 euro.
You're welcome trouwens, succes :)

• Ergo
Haha ongelofelijk dat ze zoiets proberen. Naja over het beeldscherm ik zie veel beeldschermen van soortgelijke modellen maar in plaats van 482 zie ik veel berichten met 582, vandaar vraag ik me af hoe ik kan controleren of het past of niet?

• Ergo
Met berichten bedoelde ik aanbiedingen op ebay haha
Pagina: 1