direct naar pagina x

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Buiten dat ik niet goed kan vinden waar ik deze vraag moet plaatsen kan ik het antwoord op de volgend vraag ook niet vinden.
Als ik bij 80 pagina's in een topic direct naar bv pagina 56 wil gaan hoe pak ik dat dan aan?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 15:17

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Door het paginanummer achter de URL te zetten:
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1618160/55

Edit, paginanummer minus 1. Dus 55 brengt je naar pagina 56.

[ Voor 21% gewijzigd door Belindo op 24-12-2014 07:03 ]

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 13:57

rob_erwt

What does this button do?

Topic hoort overigens ook niet in Geachte Redactie thuis, maar meer in Lieve Adjes. Ik verplaats hem dus ook even. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Linken naar een pagina is niet aan te raden; iedereen heeft z'n eigen posts-per-pagina instellin en wat bij jou (met 25 PPP) pagina 12 is, is bij mij misschien pagina 6 (met 50 PPP).

Beter link je direct naar een post; dat doe je simpelweg door de link te kopiëren die onder de datum boven de post zit. Dan krijg je zoiets: RobIII in "direct naar pagina x"

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 24-12-2014 09:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

RobIII schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:57:
Linken naar een pagina is niet aan te raden; iedereen heeft z'n eigen posts-per-pagina instellin en wat bij jou (met 25 PPP) pagina 12 is, is bij mij misschien pagina 6 (met 50 PPP).

Beter link je direct naar een post; dat doe je simpelweg door de link te kopiëren die onder de datum boven de post zit. Dan krijg je zoiets: RobIII in "direct naar pagina x"
Da's meer voor het sharen van links. Volgens mij wil de TS specifiek naar een pagina gaan, wat nu niet kan (omdat je alleen begin en einde ziet van pagina's).

Vraag die bij mij opkomt: waarom zou je specifiek naar pagina 56 willen gaan? Wat is het doel of de reden?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RobIII schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:57:

Dat is vooral bij Google te merken. Komt er een resultaat hier op het forum voorbij: Linkt Google naar een totaal andere pagina, ook bij het zoeken naar plaatjes hier geeft Google elke keer weer de verkeerde pagina. Volgens mij ooit wel eens een bugreport voor aangemaakt.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Raven schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:43:
[...]

Dat is vooral bij Google te merken. Komt er een resultaat hier op het forum voorbij: Linkt Google naar een totaal andere pagina, ook bij het zoeken naar plaatjes hier geeft Google elke keer weer de verkeerde pagina. Volgens mij ooit wel eens een bugreport voor aangemaakt.
Hoeveel ppp heb je ingesteld staan bij je voorkeuren? Want een Google bot krijgt de standaard 100 voor z'n neus en als jij 'm op 50 hebt bijvoorbeeld, dan is 't logisch dat je de verkeerde pagina krijgt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

25, maar net tijdelijk even naar 100 aangepast en dat lijkt te helpen, al moet er wel een héél eind gescrolled worden.

... en topic eindelijk gevonden :P \[bug?] Google image search linkt naar verkeerde GoT-pagina en het is niet altijd 100 geweest:
crisp schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 22:34:
Je weet niet altijd of een bezoeker van Google afkomt, referrers zijn compleet onbetrouwbaar. Daarbij is de standaard ppp instelling al een paar keer gewijzigd de afgelopen jaren en weten we dus niet eens met zekerheid welke Google heeft gekregen toen deze de pagina voor het laatst heeft geindexeerd...

[ Voor 49% gewijzigd door Raven op 05-01-2015 20:12 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1