Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

database verkoop winkel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb voor mijn moeder de site *snip* niet relevant / spam gemaakt. Alleen zit ik nu met een probleempje..... mijn moeder wil graag inlog systeem voor de klanten (huurders). Zodat die vanuit huis kunnen inloggen en kunnen zien voor hoeveel er die dag of week is verkocht. er moet dus ook een admin gedeelte komen waar mijn moeder kan inloggen en dus van kraam 1 tot en met 66 kan invullen wat verkocht is. kunnen jullie mij helpen? ik kom er niet meer uit.

mvg

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 24-12-2014 09:59 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wet heb je tot nu toe gevonden, en waarom werkt dat niet voor je ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
ik heb tot nu toe niks gevonden. zal niet weten waar ik naar moet zoeken! het moet een simpele login worden voor de klanten! ze moeten in 1 oogopslag kunnen zien voor hoeveel geld er die dag verkocht is. en voor m ijn moeder, de admin dus moet er makkelijk voor elke kraam wat ingevoerd kunne worden.

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Het klinkt simpel , maar als je het zelf in elkaar gaat zetten zitten er nog een hele hoop haken en ogen aan.

Aan user kant :

- Login
- Sessie
- remember me functie

aan de db kant :

tabel met alle verkopen , met daarin datum van verkoop.
tabel met gebruikers , inlog , wachtwoord , salt etc.
tabel om sessie info in op te slaan

dan admin kant

inlog module
overzicht dashboard
weergave voor 1 dag
weegave voor een week

Het meeste zal je in een taal zoals php , asp moeten zoeken.
en natuurlijk dan nog javascript/html/css.

hopelijk helpt dit je een beetje op weg.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu aan het kloien met wordpress! dat schiet aardig op! ik kan accounts aanmaken van kraam1 tot 66! ieder met een wachtwoord. ben nu aleen even aan het kijken hoe de admin makkelijk kan invullen voor elke kraam en dergelijke!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
ja wordpress is inderdaad een volledig framework, je zal specifiek naar plugins moeten zoeken , ik weet niet in hoeverre je bekend bent met backend code . maar dat kan zeker pittig zijn om op te pakken.

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:02
Als het puur is om verkoop bij te houden is, zou ik wordpress per direct aan de kant schuiven. Het zal er vast mee gemaakt kunnen worden, maar het is een beetje zelfde als een betonmixer huren om olliebollen beslag mee te maken ;)

Dit klinkt als een klein stukje maatwerk en ben je beter af om iets als laravel (als het php moet zijn) te pakken en zoals Aionicus als opmerkte met een paar db tabellen een paar schermen moeten maken. Laagje bootstrap eroverheen en je bent al aardig op weg. Vereist wel dat je echt in de code moet gaan duiken.

Driving a cadillac in a fool's parade.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

kwaakvaak_v2 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:19:
Als het puur is om verkoop bij te houden is, zou ik wordpress per direct aan de kant schuiven. Het zal er vast mee gemaakt kunnen worden, maar het is een beetje zelfde als een betonmixer huren om olliebollen beslag mee te maken ;)

Dit klinkt als een klein stukje maatwerk en ben je beter af om iets als laravel (als het php moet zijn) te pakken en zoals Aionicus als opmerkte met een paar db tabellen een paar schermen moeten maken. Laagje bootstrap eroverheen en je bent al aardig op weg. Vereist wel dat je echt in de code moet gaan duiken.

offtopic: De kraampjes gebruiken best vaak een betonmixer om oliebollenbeslag te maken. :+
Pagina: 1