Toon posts:

Nvidia GTX 750 TI, welke kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een Nvidia GTX 750 TI, maar door alle verschillende kaarten (fabrikanten en verschillende uitgaven) zie ik het bos niet meer. Ik zou niet weten waar ik allemaal op moet letten ondanks dat ik al de gehele middag bezig ben met onderzoek.

De reden dat ik voor deze kaart heb gekozen is omdat deze mij is aangeraden na de vraag wat ik het best zou kunnen upgraden om de performance van spellen te verbeteren.

Wat zou kwalitatief de beste keuze zijn kwa fabrikant, en welke variant of uitgave zou ik dan moeten kopen wil ik dat het in mijn huidige setup past?
Ik heb momenteel mijn oog op deze kaart; https://www.4launch.nl/sh...ce-GTX750Ti-Gaming-OC-2GB

Wat is je budget?
200 euro max.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Betreft een HP Pavilion P6530.
GPU: ATI Radeon HD 5450, 1GB
CPU: AMD Athlon II X4 635. 2.9 GHz
RAM: 4GB DDR3
MoBo: AMD 760G
Voeding: 300 watt

Mocht er nog meer informatie nodig zijn die ik ben vergeten dan hoor ik het graag. :)

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:37

Thomg

Aww yiss

De 270 is een veruit superieure keus qua performance, maar denk dat dat niet lukt vanwege een te zwakke voeding.

Post nog even je voeding en anders... Prima videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn voeding is een 300 watt, dus inderdaad te zwak voor de 270.

• tomaszcs
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-02 11:59

tomaszcs

✔️

pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING
Hoger geclockt dan standaard en bevat zeer goede koeling. Heeft geen 6 pin nodig. Ook zeer gunstig geprijsd.

pricewatch: EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB FTW ACX Cooler
Zeer hoog geclockte GPU, is 6 euro duurder dan de bovengenoemde kaart. Heeft een 6 pin voedings aansluiten, die niet optioneel is.

Dus als je voeding een 6 pin aansluiten heeft zal ik persoonlijk voor de EVGA variant te gaan. :)

[ Voor 8% gewijzigd door tomaszcs op 24-12-2014 11:26 . Reden: Aanvulling ]

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-02 14:50
De 750ti zou inderdaad een goede keuze zijn voor je systeem. De verschillen tussen de kaarten zijn erg klein, het is geen heethoofd met zijn lage stroomverbruik en eigenlijk alle aftermarket koelers zijn prima. Je zou gewoon voor de goedkoopste kunnen kiezen. Als je iets meer prestaties zoekt dan is bijvoorbeeld de pricewatch: Xpertvision GeForce GTX 750 Ti StormX Dual hoger geklokt voor een minimale meerprijs, maar als ik eerlijk ben denk ik niet dat er echt een slechte keuze is.

[ Voor 7% gewijzigd door Royal-Roy op 24-12-2014 11:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dan word het toch de MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING.

Mijn huidige scherm heeft alleen een VGA aansluiting, dus de EVGA valt af aangezien hij alleen een HDMI output heeft.
Ik wil momenteel niet nog meer geld gaan uitgeven aan een nieuw scherm, en het is maar een upgrade voor een jaartje. Tegen die tijd wil ik een nieuwe PC gaan bouwen met een groter budget.

In ieder geval bedankt. :)
Pagina: 1