nieuwe muis/muismat combo voor fps games

Pagina: 1
Acties:

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-02 19:53
Evening peeps, Ik gebruik eigenlijk al jaren dezelfde setup een steelpad 4s met de mx series 500/510/518 en nu de g400s. Maarrr... ik ben er pas recent achter gekomen dat ik een fingertip grip heb dus wil ik een muis die daar goed voor geschikt is.

kwa muismat heb ik niet echt eisen het zou misschien nice zijn als hij een beetje hetzelfde aanvoelt als de 4s (smooth ondergrond)

heb zelf even wat gezocht en ben bij deze combo uitgekomen, iemand tips of andere suggesties?
het is voornamelijk voor cs go bedoelt.

#ProductPrijsSubtotaal
1Roccat Savu€ 43,81€ 43,81
1Steelseries Qck€ 8,95€ 8,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 52,76

ps mijn budget is max 100 euro.

• kevinlania
  • Laatst online: 12-10-2025
Die muismat is prima, ik gebruik nu al een paar maand een corsair m65 en die voldoet mij goed

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Sensor technisch zit dat ding wel goed. Wat de vorm betreft blijft het altijd iets persoonlijks...

De Avago 3090 sensor in de Savu -kan- soms gevoelig zijn voor je oppervlak, maar er zijn aardig wat google resultaten voor die combinatie te vinden dus ik zie daar geen zorgen. Ik ken de 4s echter niet dus op dat vlak kan ik weinig kwijt.

• Ambition88
hmm die corsair muis ziet er ook wel nice uit ja die kan je ook met gewichtjes zwaarder maken, is dat ook een fingertip grip muis of dat niet? vind ik wel belangrijk namelijk wil geen handpalm grip

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 23:13

fynrd1

Fooled by Randomness

Nog ruimte in je budget? Overweeg dan de QCK Heavy, zulke grote pads zijn echt geweldig.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Ambition88
dan ga ik eerder voor de qck+ :) de heavy vind ik net iets te alleen ik twijfel ontzettend wat betreft de keuze van mn muis wat nou echt goeie 2014 fingertip grip muizen zijn met een godtier sensor
Pagina: 1