Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Topicstarter
Ik heb vorig jaar April via surfspot een Upgrade Key van Windows 7 naar 8.1 gekocht. In de productkluis zie ik een kolom met "licentievoorwaarden" en een "gebruikersvoorwaarden". In die laatste staat dit:
- Door dit artikel aan te schaffen verkrijg je een 1-jaar licentie van MS Windows 8.1 Professional Upgrade - MS Windows 8.1 Professional Upgrade kan en mag op één computer geïnstalleerd en gebruikt worden
Dit is een compleet nieuw concept voor mij, en behalve dat Surfspot stukje kan ik nergens hierover iets vinden. Wat gebeurt er met de Windows installatie op dat moment? Wat gebeurt er als ik hierna Windows opnieuw installeer? Vaag gedoe allemaal.

(free software rules :( )

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Je hebt vorig jaar april een Windows 8.1 upgrade key gekocht? Als hjj maar één jaar zou werken, dan had hij in april 2014 toch al gestopt met werken?

Geen idee hoe het zit met Surfspot licenties, maar ik kan me goed voorstellen dat je licentietechnisch geen geldige licentie meer hebt....maar dat de key het wel gewoon blijft doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Gebruik zelf ook zo'n "1 jaar licentie" nu al enkele jaren werkt zonder problemen. Licentietechnisch is hij inderdaad niet meer geldig maar hij werkt er niet minder om. Of je later bijvoorbeeld nog een upgrade naar Windows 10 krijgt weet ik niet (van 8 naar 8.1 was geen probleem).