Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lichte laptop voor programma's als Inventor en Autocad

Pagina: 1
Acties:

• Bramble
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik ben op zoek naar een mooi klein laptopje die makkelijk mee te nemen is en programma's als AutoCad en Inventor kan draaien. Eigenlijk zou ik heel graag een ultrabook willen, maar aangezien mijn budget maximaal 800 euro is, is dat niet mogelijk. Ik zou dus graag een lichte laptop willen, van maximaal 15,6 inch. Het belangrijkste is dus dat hij licht is, die zwaardere programma's kan draaien en dat hij betaalbaar moet zijn.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb nu een 15.6 inch laptop en ik vind hem te zwaar om mee te nemen naar de uni. Ik wil dus een kleinere en lichtere, maar moet er wel programma's als AutoCad en Inventor op kunnen draaien. Ik ga hem niet voor gamen gebruiken, echt puur alleen voor school.

Wat is je budget?
Maximaal 800 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke dag mee naar school, dus een goede accuduur is wel handig en hij moet klein en licht zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Hoor de laatste tijd veel goede dingen over Lenovo, dus misschien dat iemand een laptop weet van Lenovo van 13,3 inch, 14 inch 15,6 inch, die betaalbaar is en die programma's als Inventor en AutoCad gemakkelijk draait. Voor de rest maakt het me niet zo veel uit welk merk het is, zou ook niet weten welke merken beter zijn dan andere.

Ik had zelf al een beetje rond gekeken:

pricewatch: Acer Aspire V3-371-78AW

pricewatch: Lenovo M30-70 MCF25MB

pricewatch: Lenovo Yoga 2 Pro (13-01133)

Zit er wat goeds tussen?