Hoi,
Ik heb laatst via internet een 2de hands mobo gekocht van 3mnd oud. Kon die gozer wel goed en wist dus dat er nix met dat ding aan de hand was. Gaat om een Abit KT7-RAID. Ik de hele zooi aangesloten, inclusief mn nieuwe proc. en opstarten. Nou dat duurde dus echt uren voordat windows er eindelijk voorkwam en alles schokte als de ****. Dus ik dacht eerst maar eens formateren, nou dat allemaal gedaan en sinds die tijd doet dat ding echt niks meer
Ik heb hier dus niet echt veel verstand van dus. Maar goed, dat ding wil dus helemaal niet meer het bios opstarten want hij valt na 3sec al uit. Die gast had er zelf een 1ghz proc. op gehad en ik zou er een 750mhz. op zetten, dus eerst de bios gewist. Maar je moet dan dus zo`n jumpertje omdraaien, dat had ik gedaan en dan moet je starten ? Maar dan doet hij dus nix en dus weet ik sowieso niet of hij wel gewist is. Verder heb ik er nog niks mee geprobeerd. Ik heb de proc. een x omgeruild voor een nieuwe dus daar kan het sowieso niet aan liggen. De rest wat er op zit komt van mn ouwe (deze compjoeter) af, dus daar kan het ook niet aan het liggen. Het gaat dus om het volgende systeem:
Abit KT7-RAID
Duron 750mhz.
Voodoo II
192 sdram geheugen (1x100mhz en 1x 133mhz)
Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen en dat ik alles goed uitgelegd heb !!
mzzls
Ik heb laatst via internet een 2de hands mobo gekocht van 3mnd oud. Kon die gozer wel goed en wist dus dat er nix met dat ding aan de hand was. Gaat om een Abit KT7-RAID. Ik de hele zooi aangesloten, inclusief mn nieuwe proc. en opstarten. Nou dat duurde dus echt uren voordat windows er eindelijk voorkwam en alles schokte als de ****. Dus ik dacht eerst maar eens formateren, nou dat allemaal gedaan en sinds die tijd doet dat ding echt niks meer
Abit KT7-RAID
Duron 750mhz.
Voodoo II
192 sdram geheugen (1x100mhz en 1x 133mhz)
Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen en dat ik alles goed uitgelegd heb !!
mzzls