Beste Tweakers,
Momenteel draai ik tientallen WordPress sites op mijn server met dezelfde template. Nu wil ik graag een bestandje (contact.php) van die template via ssh aanpassen. Dit zou kunnen met het find command:
find -name "contact.php" cp /path-naar-nieuw-bestand/contact.php {} \;
Echter, het bestand contact.php komt niet alleen in de map van mijn thema voor, maar ook op andere locaties op de servers die ik niet wil overschrijven.
Ik heb bijvoorbeeld het volgende geprobeerd:
find */mijnthema -name "contact.php" cp /nieuwcontact/contact.php {} \;
find -name "*/mijnthema/contact.php" cp /nieuwcontact/contact.php {} \;
Maar dit commando accepteert geen wildcards op deze plek. Is er een andere manier waarop ik contact.php in de map mijnthema kan vervangen voor elke site op de server?
Alvast bedankt!
Momenteel draai ik tientallen WordPress sites op mijn server met dezelfde template. Nu wil ik graag een bestandje (contact.php) van die template via ssh aanpassen. Dit zou kunnen met het find command:
find -name "contact.php" cp /path-naar-nieuw-bestand/contact.php {} \;
Echter, het bestand contact.php komt niet alleen in de map van mijn thema voor, maar ook op andere locaties op de servers die ik niet wil overschrijven.
Ik heb bijvoorbeeld het volgende geprobeerd:
find */mijnthema -name "contact.php" cp /nieuwcontact/contact.php {} \;
find -name "*/mijnthema/contact.php" cp /nieuwcontact/contact.php {} \;
Maar dit commando accepteert geen wildcards op deze plek. Is er een andere manier waarop ik contact.php in de map mijnthema kan vervangen voor elke site op de server?
Alvast bedankt!