Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Word 2010 Melding wijzigingen opslaan na raadplegen document

Pagina: 1
Acties:

• Askjeeves
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:47
Beste mede-Tweakers,

Ik heb een aantal word-documenten waarbij zich het volgende probleem zich voordoet:

De docs zijn opgeslagen. Wanneer ik deze open om te printen en of er tekst uit te kopiëren en deze vervolgens weer wil sluiten, dan komt de melding of ik de wijzgingen wil opslaan.
Dit terwijl er niets in of aan het document is gewijzigd.

Ik heb alles al nagezocht, opmaak gewist en het document opnieuw opgemaakt, auteurgegevens gewist etc. Niets lijkt te helpen.

Wie-o-wie herkent het en weet de oplossing?

Bij voorbaat dank voor de reacties en tips!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Wat is nu je probleem?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ergens een datumveld of zo in het document staan dat automatisch bij het openen wordt aangepast naar 'vandaag'?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

P'cies, of een webquery die geupdate wordt. En zo kan ik nog wel 100 dingen verzinnen.
Gewoon op "Nee" klikken; opgelost

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Askjeeves
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:47
@Brahievahiewa: met opmerking "wat mijn probleem is" kan ik natuurlijk weinig. Doch je opmerking over een webquerie heeft me opweg geholpen. Ik heb via "Bestand => document controleren" het probleem op kunnen lossen. Bepaalde gegevens zijn gewist en daarmee ook het probleem. Dus dank!

@ Orion: Ook dank voor je reactie. Je reactie heeft bijgedragen om te zoeken naar problemen binnen het document. Zie hierboven.

Nog ter verduidelijking: Als je via het contextmenu het document direct wilt afdrukken en Word wilt het document automatisch sluiten, gaat dat dus niet omdat je de "wijziging" moet bevestigen als dan niet moet annuleren. Word loopt dan vast. Het was erg omslachtig om elke keer een document te openene, af te drukken en vervolgens te sluiten met een ebvestiging of annulering. Nu kan ik gelijk een hele map met docs afdrukken.

Nogmaals dank.

Topic kan gesloten worden :+