Normale verpakking HDD en ODD?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335778

Topicstarter
Wist even niet goed onder welk onderwerp dit topic te plaatsen, maar aangezien het enigzins een harde schijf betreft, hem maar hier geplaatst. Punt is het volgende, ga voor het eerst mijn pc ook zelf in elkaar zetten. Alle onderdelen daarvoor zijn net binnen. Nu viel me op dat mijn seagate HDD en samsung DVD speler niet in een doos zitten. Wel in folie, maar ook zonder gebruiksaanwijzing o.i.d. Alle andere onderdelen hebben wel keurig hun eigen verpakking. Meen me ook van de vorige keer te herinneren dat van de DVD speler en harde schijf de dozen bijgesloten waren (maar reeds geinstalleerd), weet dat alleen niet zeker meer. Kan me ook voorstellen dat deze producten zo uitgeleverd worden, maar ik dacht ik vraag het even. Kortom, is het normaal dat de harde schijf en DVD speler alleen in folie verpakt komen of is dat enigszins verdacht (als in gebruikte producten).
Het is waarschijnlijk een overbodige vraag, maar voor de zekerheid en voordat alles ingebouwd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:53
Ja, dat is normaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:30

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Hardeschijven komen doorgaans in dit soort dozen binnen bij winkels:

Afbeeldingslocatie: http://www.aquaphoenix.com/application/sales/products/hdd_box_2_large.jpg

Dus dat is inderdaad normaal.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 08:10
Dat is inderdaad vrij normaal. Het betreft een Bulk verpakking.

Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?

Retail - is de meest uitgebreide versie van het product. U koopt bijvoorbeeld een videokaart en krijgt daarbij een beschrijving, cd met software en toebehoren.

Bulk - (los onderdeel) is nog altijd een retail product, maar deze keer zonder alle (vaak overbodige) franje, waardoor het product een stuk goedkoper wordt. Het kan echter zijn dat er in de verpakking geen kabel zit om het product aan te sluiten of dat u bijvoorbeeld de software zelf dient te downloaden van de fabrikantenwebsite.

For rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:27

br00ky

Moderator Harde Waren
Vooral een domme topictitel, fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335778