Wist even niet goed onder welk onderwerp dit topic te plaatsen, maar aangezien het enigzins een harde schijf betreft, hem maar hier geplaatst. Punt is het volgende, ga voor het eerst mijn pc ook zelf in elkaar zetten. Alle onderdelen daarvoor zijn net binnen. Nu viel me op dat mijn seagate HDD en samsung DVD speler niet in een doos zitten. Wel in folie, maar ook zonder gebruiksaanwijzing o.i.d. Alle andere onderdelen hebben wel keurig hun eigen verpakking. Meen me ook van de vorige keer te herinneren dat van de DVD speler en harde schijf de dozen bijgesloten waren (maar reeds geinstalleerd), weet dat alleen niet zeker meer. Kan me ook voorstellen dat deze producten zo uitgeleverd worden, maar ik dacht ik vraag het even. Kortom, is het normaal dat de harde schijf en DVD speler alleen in folie verpakt komen of is dat enigszins verdacht (als in gebruikte producten).
Het is waarschijnlijk een overbodige vraag, maar voor de zekerheid en voordat alles ingebouwd......
Het is waarschijnlijk een overbodige vraag, maar voor de zekerheid en voordat alles ingebouwd......