Marktplaats Anti Spam Firefox add-on

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aimbob
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-05-2020
-

[ Voor 99% gewijzigd door aimbob op 18-04-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:31
Je hebt wel in de gaten dat je hiermee marktplaats zij verdien model onderuit haalt he ;-)

Maar mooie / handige tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Even op slot voor overleg :)

Edit: en weer open. Of het in het Shopping Forum blijft zijn we nog niet helemaal over uit, geen noodzaak voor TR's daarover.

[ Voor 63% gewijzigd door gambieter op 23-12-2014 15:11 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 14:44
Geweldige tool! Ik kan niet wachten op de Chrome versie. :)

Volgens mij had een andere Tweaker jaren geleden ook zo'n tool gemaakt. Deze werd helaas al gauw verwijderd uit de Google store en werkte bijvoorbeeld niet met het &-teken. Dus wanneer een handelaar een &-teken in de naam had kon je deze niet filteren.

Marktplaatsfilter was trouwens de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb hem ook al een tijdje hoor, vind hem fijn!

Oja ik vind niet duidelijk of aanvinken van een optie die juist wel of niet toestaat!

[ Voor 47% gewijzigd door maratropa op 23-12-2014 15:56 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVervuurt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-09 09:17
Origineel kon je gewoon bedrijven wegfilteren van Marktplaats, sinds ze die functie hebben verwijderd heb ik Marktplaats eigenlijk niet meer bezocht. Het is gewoon onmogelijk om te vinden wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:49
Goed bezig! Zoals je al aangeeft MP is maar wat angstig enigzins met zijn tijd mee te gaan. Sporadisch verkoop ik er iets maar geef de voorkeur aan V&A (electronica) of bijvoorbeeld een merken-forum (auto). Zelf gebruik ik deze al een tijdje voor chrome: https://chrome.google.com...gnegccgaoakphligfonjmaodh komt in de richting van jouw extensie.

Gratis tip als er straks een slot op dit draadje komt wat ik wel zie gebeuren; mik het op een tweakblog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor deze filter! Ben benieuwd wanneer je er een voor chrome uitbrengt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:11
En ook graag een Opera versie :)
Ik vind het een kriem op te browens op MP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaoPb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:27

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

Deze voeg ik meteen toe :) . Bedankt!

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Dit is nou handig, ik word ook knetter gek van al die commerciële aanbieders.
Hoop dat de Chrome versie snel uitkomt, THX!!

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-09 11:32
Wat een geweldige add-on!! Gelijk geïnstalleerd :)

Mag ik suggesties doen voor de add-on?

Zou je de teksten kleiner kunnen maken? Deze is nu nog relatief groot.
Eventueel een optie om de balk aan de rechterkant neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Nice! Benieuwd naar de versie voor Chrome. Zeer hinderlijk om op een tweede hands site zoveel nieuw en commercieel aanbod te krijgen. Hopelijk geeft deze add-on ook een trigger voor het aanpassen van hun model!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

Klinkt goed!

Deze add-on lijkt precies de oplossing voor een grote ergernis van mij :)

Ben benieuwd naar de Chrome versie. Ga nu wel even testen met Firefox.

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het ook eens getest en het werkt best leuk maar eigenlijk mis ik het automatische aan de tool is het niet mogelijk om aan de hand van een naam te zien hoeveel advertenties iemand heeft en daarop te filteren? dan pak je 98% van de bedrijven gelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Kan niet wachten op de Chrome-variant. Sinds de mogelijkheid, die eerst in MP zat, er uit is gehaald om bepaalde zaken te filteren, heb ik MP eigenlijk niet meer gebruikt.
Als je plugin er is probeer ik deze graag en hoop ik weer gebruik te willen maken van MP.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47

TNW

Leuk dat de topicstarter dit heeft gemaakt. MP was ooit een leuke site om te bezoeken, maar nu moet je door een woud van commerciele aanbieders heen als je iets zoekt. Laatste keer dat ik spullen verkocht dit ook via V&A gedaan voor een groot deel, MP is niet alleen maar commerciele zut qua aanbod maar ook een hoop handelaartjes welke even iets denken te scoren om weer voor meer €€€ door te verkopen.

Het zou trouwens ook een goed idee zijn om gewoon een door gebruikers gerapporteerde lijst van bekende commerciele aanbieders te maken. Als zo'n lijst volledig genoeg is zie je gewoon niks meer van die aanbieders, wat een ware verademing zou zijn.

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Heel benieuwd naar de Chrome variant :) Maakt het zoeken een héél stuk gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 01-10 22:45

Deathchant

Don't intend. Do!

Dit zal een verademing voor me zijn, maar ik krijg bij een rechtermuisklik in firefox niet die SPAMMER optie helaas....Ik krijg 0,0 opties te zien met rechtermuisklik.
Is er soms een incompatibility met andere addons?

[ Voor 29% gewijzigd door Deathchant op 02-01-2015 21:50 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Top idee. Je moet altijd eerst doorscrollen en enorm met het filter klooien om niet de groot mogelijkst, twintig keer herplaatste, mega dure onzin (/ accessoires) door te worstelen voordat je komt waar je wilt zijn.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:32
Nice. Ik heb de bulk aan (irrelevante) advertenties die altijd bovenaan de zoekresultaten staan weggehaald. De rest vind ik allemaal wel prima (Marktplaats moet immers ook zijn centen verdienen)

Ik gebruikte zelf altijd de kaartweergave op Marktplaats. Daar heb je ook geen advertenties mee én je weet meteen wat er nog meer direct in je buurt op te halen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimbob
-

[ Voor 99% gewijzigd door aimbob op 18-04-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimbob
Deathchant schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:39:
Dit zal een verademing voor me zijn, maar ik krijg bij een rechtermuisklik in firefox niet die SPAMMER optie helaas....Ik krijg 0,0 opties te zien met rechtermuisklik.
Is er soms een incompatibility met andere addons?
Welke versie van Firefox Gebruik je?

Je dient rechtermuis te klikken op de link naar de gebruikers advertenties (de link rechts in elke advertentieregel met als linktekst de naam van de verkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik gebruik hem al een tijdje maar hij werkte niet heel goed, nu met de laatste update wel weer.

Echter is het ietwat onduidelijk wat de vinkjes nu exact doen in de opties bij Topadvertentie/Dagtopper etc. Er staat niets bij dus het kan zijn "Wel tonen" (Vanuit oogpunt: add-on blokkeert default automatisch) maar ook "Niet tonen" (Vanuit oogpunt: add-on blokkeert default niets). Misschien iets er bij zetten?

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 05-01-2015 16:33 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimbob
-

[ Voor 100% gewijzigd door aimbob op 18-04-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 13:14

BioHazard

*\o/*

Ik moet nog even wachten op de Chrome versie, maar een top idee! Ik erger me soms kapot aan alle "spammers" op Marktplaats. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:56
Hoewel inderdaad het verdienmodel van Marktplaats hiermee gedwarsboomd wordt, maakt het de website wel veel overzichtelijker. Ik heb hem geïnstalleerd _/-\o_

@hieronder: met als grote verschil dat Tweakers makkelijk te bezoeken is zonder ad blocker. Marktplaats daarentegen heeft het zo bont gemaakt dat je per pagina de helft aan advertenties moet overslaan

[ Voor 39% gewijzigd door lolgast op 05-01-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:39
*knip* dat is hier off-topic, voor die discussie is er Je blokkeert onze banners.

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 05-01-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 15:42
Ook eens proberen. Laatst een onderdeel voor een kinderstoeltje nodig, maar er staan 3-400 advertenties op van bedrijven die dagelijks elk mogelijke kleur op MP zetten. Er is geen doorkomen aan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik vind dit in ieder geval een erg goed initiatief _/-\o_ . Zelf word ik ook doodmoe van alle spam op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Heb de addon al een tijdje maar sinds de laatste update werkt hij een stuk beter! Misschien is het een idee om een lijst te maken van spammers zoals Easylist by Adblockplus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Er zijn bepaalde producten die op marktplaats gretig aftrek vinden waarop een groep handelaars als een stelletje roofvogels azen, retro games is zo'n product... maar bijvoorbeeld ook toners e.d. Deze handelaars zoeken de hele dag marktplaats af naar handelswaar om op te kopen om het vervolgens (eventueel opgeknapt) weer terug op marktplaats te zetten met zo'n 'commerciële advertentie' en uiteraard een meerprijs.

Er zijn nog genoeg particulieren die aanbieden maar je moet er gewoon héél snel bij zijn omdat die producten dus heel snel worden opgepikt door de handelaar... helaas waar. Je kan ze dus wel blokkeren, maar dan ben ik bang dat je niet meer zo heel veel zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Laatst online: 21-09 14:04
Jammer hij is niet compatibel met Pale Moon 25.1.0.

Ik vind zelf helemaal niet erg om wat reclame tussen door te zien,maar het is nu wel heel erg geworden!
Bij sommige groepen is het zelfs zo erg dat je na 1 particuliere ad. een bedrijfs ad. ziet |:(

[ Voor 23% gewijzigd door tita_tovenaar op 07-01-2015 13:29 ]

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Fantastisch initiatief!

Heb zelf ook te maken met 'retrogames'.. niet omdat ik verzamel, maar omdat ik onlangs een ps2 voor de kids heb gekocht (2 tientjes), bij elk spel wat je op marktplaats zoek vind je eerst 60-70% een webwinkel of iets dergelijks, die de hoofdprijs vragen (terwijl ik die ps2 juist heb aangeschaft vanwege de lage prijs, en ik hoopte ook op een lage prijs voor games -> bof ik even :| ) ik vind het ook ontiegelijk vervelend. Ook bij het zoeken naar een kinderwagen voor de kleinste, ga je al voorbij tig commerciële advertenties voordat je normale particulieren tegenkomt.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 15:42
MicGlou schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:11:
Er zijn bepaalde producten die op marktplaats gretig aftrek vinden waarop een groep handelaars als een stelletje roofvogels azen, retro games is zo'n product... maar bijvoorbeeld ook toners e.d. Deze handelaars zoeken de hele dag marktplaats af naar handelswaar om op te kopen om het vervolgens (eventueel opgeknapt) weer terug op marktplaats te zetten met zo'n 'commerciële advertentie' en uiteraard een meerprijs.

Er zijn nog genoeg particulieren die aanbieden maar je moet er gewoon héél snel bij zijn omdat die producten dus heel snel worden opgepikt door de handelaar... helaas waar. Je kan ze dus wel blokkeren, maar dan ben ik bang dat je niet meer zo heel veel zal vinden.
Scheelt wel zoeken als je niet meer langs al die crap hoeft te scrollen. Het aantal nuttige advertenties verandert niet.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Señor Sjon schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:10:
[...]

Scheelt wel zoeken als je niet meer langs al die crap hoeft te scrollen. Het aantal nuttige advertenties verandert niet.
Ik bedoelde te zeggen dat er nog weinig overblijft omdat de echte particuliere advertenties meestal binnen een paar uur worden opgepakt door die handelaren... het aantal nuttige advertenties veranderd daardoor mijn inziens wel enigszins omdat het aanbod heel snel verschuift naar de handelaar... of je moet bijna bovenop die refresh knop gaan zitten om het laatste aanbod te kunnen zien.

Niet dat ik die functie niet handig zou vinden voor andere gevallen, alleen juist om het voor dit soort gevallen tegen te gaan zal het geen sterk effect hebben omdat je dan nog maar summier advertenties voorbij ziet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

tita_tovenaar schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:24:
Jammer hij is niet compatibel met Pale Moon 25.1.0.
^^^^^^^ Dat dus.
Zou inderdaad erg fijn zijn als er ook een versie voor PaleMoon zou komen.

Los daarvan: goed bezig!

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d8nser
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:21
Voor mij de reden om FireFox te installeren. Top toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Wat me ook wel supertof lijkt is een functie die je op de hoogte stelt wanneer er een advertentie is geplaatst met een door jou opgegeven steekwoord (bijv. "750w voeding" ofzo)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Helaas is het verdien model van Marktplaats juist wel gebaseerd op deze spammende aasgieren. Zelf kies ik vrijwel nooit voor een optie als 'top advertentie' of iets dergelijks. De kosten hiervoor zijn 99% van de tijd ook hoger dan de waarde van het product wat ik wil verkopen }:O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:51
GS88 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:55:
Wat me ook wel supertof lijkt is een functie die je op de hoogte stelt wanneer er een advertentie is geplaatst met een door jou opgegeven steekwoord (bijv. "750w voeding" ofzo)
Dat hadden ze vroeger middels rss meen ik.

Zou zelf graag willen dat je gewoon kunt kiezen op handelaren en particulieren, maar dat kan helaas enkel in bepaalde cats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

aimbob schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:28:
[...]

Welke versie van Firefox Gebruik je?

Je dient rechtermuis te klikken op de link naar de gebruikers advertenties (de link rechts in elke advertentieregel met als linktekst de naam van de verkoper)
FF 34.0, en ja ik heb geklikt op de link die de naam van de verkoper weergeeft. Ik krijg helemaal niks te zien van je addon in de opties.

EDIT: Ik heb ook alle addons eens uitgezet en alleen jouw addon aangezet, maar ook dan doet ie het niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Deathchant op 11-01-2015 18:17 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 21:42
Deathchant schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:15:
[...]

FF 34.0, en ja ik heb geklikt op de link die de naam van de verkoper weergeeft. Ik krijg helemaal niks te zien van je addon in de opties.

EDIT: Ik heb ook alle addons eens uitgezet en alleen jouw addon aangezet, maar ook dan doet ie het niet.
Ik had hetzelfde probleem, na een beetje speuren bleek het de "nooit geschiedenis bewaren" optie de boosdoener te zijn bij mij. Na dit aangepast te hebben naar aangepaste instellingen met "altijd de privenavigatiemodus gebruiken" uitgevinkt of "geschiedenis onthouden" werkt de addon bij mij nu wel.

[ Voor 3% gewijzigd door 4p0c op 11-01-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Oh, ik gebruik inderdaad altijd private mode en ik heb ook aangevinkt staan dat ie geschiedenis nooit meot onthouden, ook cookies niet. Ik zal het eens proberen.

Is dit iets wat de addon-maker zou kunnen fixen, zodat het wel werkt in private mode? (ik zie de link even niet tussen private mode en de niet-werking van de addon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathchant schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:35:
Oh, ik gebruik inderdaad altijd private mode en ik heb ook aangevinkt staan dat ie geschiedenis nooit meot onthouden, ook cookies niet. Ik zal het eens proberen.
Deze tool werkt goed maar ook ik krijg de "add SPAMMER" functie niet aan de praat.
Het wordt in het geheel niet getoond. :+

Private mode is hier niet actief in FF 34.0.5 en de history staat default op "remember history".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimbob
-

[ Voor 99% gewijzigd door aimbob op 18-04-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:01:
[...]

Deze tool werkt goed maar ook ik krijg de "add SPAMMER" functie niet aan de praat.
Het wordt in het geheel niet getoond. :+

Private mode is hier niet actief in FF 34.0.5 en de history staat default op "remember history".
Bij mij is het echt puur de private mode die roet in het eten gooit. Zodra ik private mode uitzet, dan is er geen probleem.
aimbob schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:23:
[...]
Marktplaats Anti Spam is een redelijk simpele plugin (technisch gezien), er wordt binnen je Firefox profiel wat settings opgeslagen en de lijst met spammers. Ik heb geen rekening gehouden met private mode. Dan zou ik eens moeten uitzoeken of dit restricties oplevert en de nodige aanpassingen doorvoeren.

Bedankt voor het aangeven, ik heb het op mijn 'todo' lijstje geplaatst!
Top! :)

Werkt erg goed! Alleen al die adbased en topadvertenties en dagtoppers weghalen ruimt al een boel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathchant schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:00:
[...]
Bij mij is het echt puur de private mode die roet in het eten gooit. Zodra ik private mode uitzet, dan is er geen probleem.
Dan zal ik alle add-on's eens deactiveren en bij succes een voor een, net zolang de boosdoener komt bovendrijven.
Als ik de unusual suspect vind dan laat ik het hier weten. :)

edit:
De boosdoener is gevonden, het blijkt de zeer handige add-on Menu Editor te zijn.
In deze menu editor zie ik zo snel geen opties de add SPAMMER functie zichtbaar te krijgen. :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Bender schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:13:
[...]

Dat hadden ze vroeger middels rss meen ik.

Zou zelf graag willen dat je gewoon kunt kiezen op handelaren en particulieren, maar dat kan helaas enkel in bepaalde cats.
Jammer dat ze dat eruit hebben gehaald. Ik zou dat écht een welkome functie vinden. Over dat kunnen kiezen op handelaren en particulieren zou ik ook wel willen, ik weet dat het bij het zoeken naar een auto mogelijk is, maar bij andere zaken zoals computers, etc. zou ik die functie ook wel willen.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikbruinsma
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-09 21:20
Ik heb net de plugin geinstalleerd, super, helemaal geweldig! Je werd onderhand helemaal gek van al die irritante reclames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker1985
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-04 22:30
Bedankt voor deze plugin! ik ergerde me altijd dood aan die nep "aanbieders"
nu kan ik eindelijk echte advertenties zien, zonder de sluikreclame.
Marktplaats zal wel niet zo blij zijn met deze addon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Laatst online: 01-10 21:47
Super add-on voor FF. Nu is zoeken op marktplaats overzichtelijker dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:53

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ik heb de addon toegevoegd aan FF 35, maar deze lijkt niet te werken.

Ik heb bijvoorbeeld de verkoper "light in the box" toegevoegd als Spammer (omdat dit een Chinees bedrijf is wat adverteert zonder te vermelden dat er nog verzendkosten, BTW, invoerrechten etc bij de prijzen komen waardoor ze ineens niet meer zo voordelig zijn als ze lijken). en deze staat ook in het lijstje, maar advertenties worden nog steeds weergegeven bij zoekresultaten
.

Edit: n.v.m. blonT geweest en vergeten een vinkje voor "Spammers" te zetten |:( :X ;w

[ Voor 17% gewijzigd door floriske.nl op 21-01-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

aimbob schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:23:
[...]

Marktplaats Anti Spam is een redelijk simpele plugin (technisch gezien), er wordt binnen je Firefox profiel wat settings opgeslagen en de lijst met spammers. Ik heb geen rekening gehouden met private mode. Dan zou ik eens moeten uitzoeken of dit restricties oplevert en de nodige aanpassingen doorvoeren.

Bedankt voor het aangeven, ik heb het op mijn 'todo' lijstje geplaatst!
Heb je al tijd gevonden om hier iets mee te doen, of komt er voorlopig niks voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimbob
-

[ Voor 99% gewijzigd door aimbob op 18-04-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb er niet eens iets voor hoeven doen, hij is sinds vandaag gewoon actief!
Held! 1000x dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:50
Deathchant schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:35:

Is dit iets wat de addon-maker zou kunnen fixen, zodat het wel werkt in private mode? (ik zie de link even niet tussen private mode en de niet-werking van de addon)
Als mede-addon maker: Je kunt standaard niet je addon met privé windows laten werken (dus alle windows als je in permanente private browsing zit), dit met het idee dat je addon compatible moet zijn met private browsing en dus ook geen dingen moet onthouden hieruit. Om met private browsing te werken moet je specifiek een permissie in je addon bestand zetten. Ik weet niet zeker of de gebruiker ook een melding krijgt bij het installeren dat de addon met privé windows werkt.

Edit: zie dat het er ondertussen al in is verwerkt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gtoniser op 31-01-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmmm interessant, want het werkt in ieder geval wel bij mij sinds gisteren:
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7309/16223545387_7b5aeaeb4e_c.jpg
Groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:05
Kwam dit topic tegen via Marktplaats... ik word er gek van is er nog een update aangaande Chrome?

edit: zo te zien zijn er alternatieven voor Chrome!
https://chrome.google.com...ource=chrome-ntp-launcher

[ Voor 38% gewijzigd door loewie1984 op 26-03-2015 11:48 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:11
Toen ik de plugin geïnstalleerd had werkte het plaatsen van advertenties niet meer (goed). Tekstvakken konden niet aangeklikt en ingevuld worden e.d. Plugin verwijderd, en alles werkt direct weer als vanouds en ik kan weer ads plaatsen.
Meer mensen hier last van? Hoe los je dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:04

Damian

Insane Obtrusion

Jammer dat ze alleen werken in Lijstweergave. Ik doe alles in "Grote Foto's" weergave.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:30
/me fonsoy neemt een aanloop ... Schop!

Sinds Firefox 45 is de addon niet meer werkzaam. Jammer, want ik gebruikte hem met zeer veel plezier!
Is er een kans dat hij bijgewerkt wordt? Het valt me echt op hoe absurd veel reclame/'top'-adverenties er staan O-). En dan blokkeer ik de banners uit principe niet.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:54
Net gezien op de product page:
https://addons.mozilla.or...anti-spam/reviews/789108/
In de maak

door Bob van Ham (ontwikkelaar) op April 4, 2016 · permalink · vertalen

Bedankt voor je reactie, ik had er al een aantal gehad en was er nog niet eerder aan toe gekomen. Maar nu is het toch echt tijd, ik ben bezig met de update!

Een deze dagen zal ik de update indienen bij Mozilla en kort erna zal de update worden doorgevoerd.
Want het is toch echt onwerkbaar zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
Super dit, echt ge-wel-dig. Misschien niet helemaal de juiste plek. Maar ik mis bij marktplaats notificaties. Die kun je wel instellen maar die komen dan om 12 uur 's nachts. Zou zoiets ook te maken zijn? Bijvoorbeeld met een timer?

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik weet niet of het nog kan maar voorheen kon je je zoekopdracht opslaan als RSS-feed. In je RSS lezer kreeg je dan de advertenties te zien die aan je zoekopdracht voldeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvelousMax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-09 14:49
Heel fijn dat de add-on weer bijgewerkt wordt, ik gebruik al weken geen MP meer:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:49
Mocht Bob 'm ook nog maken voor Chrome, dan zou ik dolblij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 18:26
Kom zojuist deze extensie tegen. GE-WEL-DIG!
Hierbij wil ik de maker bedanken voor al zijn werk om Marktplaats weer vijf jaar terug in de tijd te krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Fantastisch! Eindelijk weer normale resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barcht
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:57
Wow! Dat is mooi!
Bedankt, Bob!!

Onderweg naar Tertius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Echt een top add-on, bedankt!

Maar een opmerking: ik moet "Reclame Blokken" uit vinken, anders kan ik niet inloggen, is de log-in link op een of andere manier niet actief.

En een verzoek: is het mogelijk een back-up functie voor het lijstje met zelf toegevoegde spammers te maken? Dus dat je die weer makkelijk in een andere browser kan importeren?

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:30
Obelink schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:55:
Echt een top add-on, bedankt!

Maar een opmerking: ik moet "Reclame Blokken" uit vinken, anders kan ik niet inloggen, is de log-in link op een of andere manier niet actief.

En een verzoek: is het mogelijk een back-up functie voor het lijstje met zelf toegevoegde spammers te maken? Dus dat je die weer makkelijk in een andere browser kan importeren?
Inderdaad, ik loop hier ook tegenaan. Zonder reclame-blokken is Marktplaats niet meer bruikbaar. Ook de productfoto's worden dan namelijk geblokkeerd.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Pagina: 1