Ervaring met een webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mario klomp
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-12-2014
Wie heeft er ervaring met het kopen bij Centralpoint. Ik ga er in elk geval nooit niets meer kopen want ze verschuilen zich achter inkoopvoorwaarden die niemand leest. Ik wilde binnen 8 dagen een product retour sturen omdat deze niet voldeed aan mijn verwachting. Gaat om een router Linksys WRT 1900 AC.
Men gaf an dat je dit niet kan retour sturen als de verpakking geopend is geweest. En dat staat in hun voorwaarde van zakelijke klanten. Dus heb ik € 259,00 weggegooid maar wil dit wel iedereen laten weten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:57

SeatRider

Hips don't lie

mario klomp schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:50:
Wie heeft er ervaring met het kopen bij Centralpoint. Ik ga er in elk geval nooit niets meer kopen want ze verschuilen zich achter inkoopvoorwaarden die niemand leest. Ik wilde binnen 8 dagen een product retour sturen omdat deze niet voldeed aan mijn verwachting. Gaat om een router Linksys WRT 1900 AC.
Men gaf an dat je dit niet kan retour sturen als de verpakking geopend is geweest. En dat staat in hun voorwaarde van zakelijke klanten. Dus heb ik € 259,00 weggegooid maar wil dit wel iedereen laten weten. :(
Dat is niet ongebruikelijk voor zakelijke klanten. Bedrijven worden minder beschermd door de wet dan consumenten. Voortaan dus gewoon op privetitel kopen en later zakelijk declareren.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor rants over webshops. We hebben de Shopreviews sectie, maar ook die is niet bedoeld voor rants.

Zakelijke klanten worden geacht te weten dat de regels daar anders zijn, bij B2B is de bescherming minder dan bij B2C. Ik krijg een beetje het idee dat je een consumentenaankoop via de zaak hebt gedaan, en dan loop je dit risico.

Al met al is dit niet de bedoeling hier, vandaar een slotje :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.