Call of Duty 4 Modern Warfare Multiplayer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Dag mensen,

Na een tijdje cod AW gespeeld te hebben en daarvoor Ghost ben ik er nu echt klaar mee. Het gevoel van Cod is helemaal weg.

Nu ben ik van plan cod 4 weer eens te installeren, en oude glorietijden weer doen herleven >:)

Ik vraag me dus af of er nog mensen online zijn?

Zoja, nog tips voor goeie servers?

En zijn er eventueel mensen die het spel ook weer op zouden willen pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Inmiddels al paar dagen weer op cod 4, en hij is nog super levend! Heerlijk genieten van de beste cod ever.

Als je ook weer cod 4 wilt oppikken, stuur me pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
CoD 1, 2 en 4 gaan er nog hard tegenaan idd! Op 2 en 4 zijn er nog genoeg cracked en legit servers om op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qballbeg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 23:37
Ah! weer een reden om Cod 4 weer te installeren ^^

Skull Joooooke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 11:57
Ik heb hem ook nog steeds. Zelfs op Steam. CoD4 komt altijd tevoorschijn op LAN-parties :)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook cod 4 weer geinstaleerd
de patches gedaan en nog wil die het niet doen
weet iemand meschien of ik nog iets moet aan zetten of uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:19
Toevallig, ik heb dit weekend precies hetzelfde gedaan (geïnstalleerd van de originele DVD) en ben weer de singleplayer missies aan het spelen, het blijft een geweldig spel! :).

Heb wel een vraagje over het multiplayer gedeelte; ik heb (nog) geen patches geïnstalleerd, zou dat kunnen verklaren waarom de lijst met servers leeg is? Of hebben ze de hoofdserver 'uitgezet' en moet je zelf met server ip-nummers komen? En is punkbuster nog een vereiste of is dat inmiddels ook al antiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
Douwe63 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:20:
Toevallig, ik heb dit weekend precies hetzelfde gedaan (geïnstalleerd van de originele DVD) en ben weer de singleplayer missies aan het spelen, het blijft een geweldig spel! :).

Heb wel een vraagje over het multiplayer gedeelte; ik heb (nog) geen patches geïnstalleerd, zou dat kunnen verklaren waarom de lijst met servers leeg is? Of hebben ze de hoofdserver 'uitgezet' en moet je zelf met server ip-nummers komen? En is punkbuster nog een vereiste of is dat inmiddels ook al antiek?
Hoofdservers staan uit.
Pb is ook niet meer geüpdatet. Ik zal even een post maken zodat je een community patch kan installeren. Dan doen de server list het weer en ipv6 ondersteuning _/-\o_

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Om CoD4 weer fatsoenlijk te draaien kwam ik volgende post tegen op reddit:
I noticed a lot of players haven't yet heard about this, so I thought I would make a little tutorial. NOTE: this only works on pc! If you' re a console player, buy cod4 on pc or just ignore this.
The Cod4X client will only work on Windows!
Recently the guys at IceOps have been unofficially patching the game, to fix bugs and make the game more enjoyable. They improved the server by fixing bugs, and adding features like being able to run through teammates. On the client side they enabled borderless windowed mode, fixed the bug where the game would crash if you didn't have a microphone, and more.
Server 1.7a
This is the server side modification. At the time of writing this 450+ servers are using it! A full list of servers running this is here. It fixes several bugs:
- Makes GUID spoofing on non cracked servers impossible
- Fixes clients being able to download logs and other stuff they are not supposed to download
- Lots more!
It also implements several new features including:
- A power system, each admin can be given a specified amount of power, power needed to execute each rcon command can be tweaked as well
- Extra cvars controlling many aspects of the game
- Server side plugin system
- Auto-update facility
- No player collision
- Allowing cracked players to join by using a different authorisation method, without handing in security
- Lots more!
Installing
Installing works just the same as the normal server. Just use the patched file instead of the regular one. All features will be enabled automatically.
Using plugins
Create the server/plugins directory and place the plugins you downloaded in there. To execute a plugin type loadplugin <pluginname> in the console, or execute a config file with this line in it.
To unload the plugin again execute unloadplugin <pluginname>
To list all loaded plugins execute plugins
Cod4X

This is the client side modification. It adds the following:
- The game won't crash anymore after downloading content (mods and maps)
- The game won't crash anymore when there is no microphone present, this fixes most of the crashes for people
- It fixes servers being able to steal CD keys, the client will disconnect when a server tries too
- IPv6 networking is added, which means you can now connect to server using such an address: [2001:41d0:8:1b2c::1]:28961
- Stats won't get encoded anymore
- Modded servers will be displayed properly again, even modded servers that are faking of being non-modded (redirect servers for example)
- You can now display an external console
- An update option on the main menu
- A borderless windowed mode, as seen in most recent games
- Custom server list to replace the master server by Activision which is down
Uitleg over opzetten gepatchte server volgt.

Installeren van cod4x:
In COD open console (~).
Type /connect iceops.in:28963
Er wordt een mod gedownload.
Het spel sluit af en een blauw console scherm verschijnt.
Installatie van de patch volgt.
Na installatie kan je COD:MW MP opstarten. Eerste keer gaat hij automatisch naar de server van iceops.
Je bent klaar. Als je nu in de server lijst zoekt vult deze zich weer.

Nu je cod4x hebt kan je naar mijn server ;)
IP4: 77.171.20.89:28960
IPv6: [2a02:a445:d27e:0:f5f2:4430:acac:476d]:28960
Stock DM server. Als drukker wordt het misschien een tdm server.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Deze weekend is het 13€, maar zijn er spelers online en zijn er hackers en campers?

Review QNAP TS-230 NAS

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik speel nog redelijk wat Cod4
Onze clan speelt ook nog in een league, dit is een league zonder de standaard mappen, maar enkel custom.

De servers van Ci5 zijn redelijk populated altijd (search and destroy)
beste cod spel uit de reeks trouwens

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik speel op PC btw, maar ik bedoel zijn er hackers of is de spel nog zoals release zonder mods enzo
Niet via servers zoals cracked maar in zo'n lobby enzo

[ Voor 91% gewijzigd door Dutchredgaming op 19-09-2015 22:06 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
je kan enorm veel mods downloaden, er zijn vrijwel geen hackers meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Dutchredgaming schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:03:
Ik speel op PC btw, maar ik bedoel zijn er hackers of is de spel nog zoals release zonder mods enzo
Niet via servers zoals cracked maar in zo'n lobby enzo
Hackers zullen altijd blijven maar het voordeel van CoD4 is dat het eigen servers zijn. Vaak als iemand vals speelt heeft hij een ban aan de broek.

Server aanbod is breed. Van Stock servers, custom maps en servers welke een mod draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedeavond allemaal,

Er ging een gerucht rond in onze clan =BC= [Bandit Company] dat de main servers zullen worden gesloten aankomend jaar [verteld: januari].

Zelf weet ik niet of het waar of niet waar is en daarom vraag ik jullie of jullie er misschien iets meer van weten.
Het zou erg jammer zijn, zeker omdat het één van de meeste games zijn die nog volop pupulair zijn :?

Alvast heel erg bedankt !

Met vriendelijke groeten,

Marciano
~Bro_Mars
~Bandit Company [Cod4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStig
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
Dat zou wel jammer zijn.. Heb net het spel op Steam gekocht voor €9,99. Steam sales ftw.

Ben een echte console speler (FPS dan), maar voor deze bedragen wil ik mij zeker wel eens wenden tot PC gaming. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 00:37:
Goedeavond allemaal,

Er ging een gerucht rond in onze clan =BC= [Bandit Company] dat de main servers zullen worden gesloten aankomend jaar [verteld: januari].

Zelf weet ik niet of het waar of niet waar is en daarom vraag ik jullie of jullie er misschien iets meer van weten.
Het zou erg jammer zijn, zeker omdat het één van de meeste games zijn die nog volop pupulair zijn :?

Alvast heel erg bedankt !

Met vriendelijke groeten,

Marciano
~Bro_Mars
~Bandit Company [Cod4]
Niet dat ik weet. De server van activision is offline voor de server list maar dit is al opgelost door de community.
Of bedoel je andere cod dan cod4?
Voor cod4 kijk anders op cod4x.me
Hier loopt trouwens wel een discussie of ze door moeten gaan met reverse engineering van cod4 voor oplossen van bugs. Ze zitten aan een open source project te denken.

Pagina: 1