Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wd my cloud niet zichtbaar in home cinema ser

Pagina: 1
Acties:

• john engelen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-03-2024
hoi

ik weet het een en ander over netwerken en routers en audio en video maar nu sta ik voor een probleem.

Mijn wd cloud is zichtbaar op alle telefoons en tablets maar niet op mijn tv via home cinema set.

Alles wat ik heb is van samsung tv home cinemaset en tablets.

Zou het komen door het type home cinema set wat ik heb.

het is een samsung HT D-5500??

Heb al de nodige info gelezen maar ik kom niet verder.

de home cinema set heeft internet en dnla.

en toch lukt het niet..... gaarne advies...

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:41

TommieW

Numa numa.

Zie je bijvoorbeeld Windows Media Player wel? WMP kan ook als dlna server werken. Als dit namelijk wel het geval is, moeten we gaan kijken aan de kant van de Western Digital.

Zitten de Home Cinema en de WD wel in hetzelfde subnet? Hoe ziet je netwerk er verder uit? (Heb je bijvoorbeeld twee routers?)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• john engelen
hoi nee ik heb een router een tp-link en deze is verbonden met mijn wd cloud.

• john engelen
Als ik mijn pc aan laat staan kan ik via allshare van samsung mijn films afspelen op mijn tv. ik wilde dit nu echtr doen via mijn cloud, moet ik dan in het smart menu van mijn home cinema set wat veranderen??

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:41

TommieW

Numa numa.

Ik heb nu echt geen idee meer waar je het over hebt. Je weet dat wat de rest van de wereld DLNA noemt, AllShare bij Samsung heet?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• john engelen
Het blijft moeilijk om wat uit te leggen in woord als het in gebaar veel beter kan.

Wat ik maar niet voor elkaar krijg is dat mijn home cinema set mijn wd cloud ziet in zijn menu..... zo duidelijk...

waar de telefoons en de tablet de cloud wel kunnen zien doet mijn home cinema set dat niet.....
Pagina: 1