Hoi,
Ik ben van plan voor mezelf een gaming systeem te kopen, en ik heb daarbij een aantal specifieke vereisten, vooral op vlak van afmetingen, aangezien het systeem in een kleine bureau zal huizen. Onderaan heb ik een lijst van componenten geplaatst, waarvan ik me afvraag of er beter alternatieven zijn, en of er misschien iets ontbreekt. Ik wil graag vermijden dat er componenten niet naast of in elkaar passen wanneer ik alles bestel. Hebben jullie de kennis om me daar raad in te geven?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een gaming systeem met zo hoog mogelijke specs in een Micro ATX case. De bedoeling is om te kunnen spelen op een 4k scherm. De PC zal voor weinig anders gebruikt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is van weinig belang, ik wil graag de allerbeste technologie in huis halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil absoluut het maximale kunnen halen uit de videokaart, de Radeon R9 295x2. Wie weet komt er een crossfire opstelling
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien er weinig ander gebruik is dan voor gaming, is 1 SSD voldoende?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel CPU van de nieuwste generatie. De rest maakt me niet uit. Kwaliteit is het belangrijkste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet in een kast passen die 28 cm breed is, en 37 cm hoog. Liefst ook zo stil mogelijk, aangezien het systeem in een kamer zal staan waar nog andere mensen aanwezig zijn.
Ga je overklokken?
Niet zo heel belangrijk, maar ik ben dat wel van plan.
Mijn spec lijst
Alvast bedankt!!!!
Ik ben van plan voor mezelf een gaming systeem te kopen, en ik heb daarbij een aantal specifieke vereisten, vooral op vlak van afmetingen, aangezien het systeem in een kleine bureau zal huizen. Onderaan heb ik een lijst van componenten geplaatst, waarvan ik me afvraag of er beter alternatieven zijn, en of er misschien iets ontbreekt. Ik wil graag vermijden dat er componenten niet naast of in elkaar passen wanneer ik alles bestel. Hebben jullie de kennis om me daar raad in te geven?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een gaming systeem met zo hoog mogelijke specs in een Micro ATX case. De bedoeling is om te kunnen spelen op een 4k scherm. De PC zal voor weinig anders gebruikt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is van weinig belang, ik wil graag de allerbeste technologie in huis halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil absoluut het maximale kunnen halen uit de videokaart, de Radeon R9 295x2. Wie weet komt er een crossfire opstelling
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien er weinig ander gebruik is dan voor gaming, is 1 SSD voldoende?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel CPU van de nieuwste generatie. De rest maakt me niet uit. Kwaliteit is het belangrijkste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet in een kast passen die 28 cm breed is, en 37 cm hoog. Liefst ook zo stil mogelijk, aangezien het systeem in een kamer zal staan waar nog andere mensen aanwezig zijn.
Ga je overklokken?
Niet zo heel belangrijk, maar ik ben dat wel van plan.
Mijn spec lijst
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 313,50 | € 313,50 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII GENE | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | Club3D Radeon R9 295X2 Dual GPU | € 966,90 | € 966,90 |
| 1 | Silverstone Temjin TJ08B-E | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Asus PCE-AC68 | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | Zalman CNPS8900 Quiet | € 29,99 | € 29,99 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY16GX3M2A2666C12R | € 212,50 | € 212,50 |
| 1 | Silverstone Strider Plus 1000W | € 154,- | € 154,- |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 188,41 | € 188,41 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.203,75 | |