Toon posts:

50 inch full HD monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 626 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb vannacht mijn 50 inch Panasonic TV als monitor aangesloten op een res van 1920-1080 60 herz .

Omg dit is een regel rechte aanrader en zeker niet duur ik heb mijn 30 inch monitor inmiddels al op markt plaats staan ik wil niet anders meer .

Games en windows zien der briljant uit dit is een hele ervaring :)

Nu wel ff een nieuwe tv voor de huiskamer kopen hahahhah

Ben benieuwd of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben .

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb wel eens een 42" TV op m'n PC aangesloten.
Kon niet zeggen dat ik er echt heel vrolijk van werd. Veel te grote pixels en te lage resolutie (1920x1080). Sowieso vind ik 16:9 een stuk minder prettig werken dan 16:10 of 4:3, dus als het kan ga ik 16:9 vermijden, maar als je een TV hebt dan is dat iig iets dat niet mogelijk is.
Hoe dan ook zou ik nooit mijn 30" inruilen voor een TV van welke grootte dan ook met zo'n lage resolutie.

Verwijderd

Om het over input lag nog maar niet te hebben :)

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-01 16:45
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:41:
Heb vannacht mijn 50 inch Panasonic TV als monitor aangesloten op een res van 1920-1080 60 herz .

Omg dit is een regel rechte aanrader en zeker niet duur ik heb mijn 30 inch monitor inmiddels al op markt plaats staan ik wil niet anders meer .

Games en windows zien der briljant uit dit is een hele ervaring :)

Nu wel ff een nieuwe tv voor de huiskamer kopen hahahhah

Ben benieuwd of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben .
Als het om een plasma gaat zou ik uit kijken voor inbranding. Verder heb ik ook een 55 inch aangesloten aan mijn PC maar, ik gebruik die optie alleen om film en series te kijken en niet als dagelijkse monitor omdat dat gewoon niet chil werkt en veel stroom trekt.

Verwijderd

Topicstarter
BlacKstaR- schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:54:
[...]

Als het om een plasma gaat zou ik uit kijken voor inbranding. Verder heb ik ook een 55 inch aangesloten aan mijn PC maar, ik gebruik die optie alleen om film en series te kijken en niet als dagelijkse monitor omdat dat gewoon niet chil werkt en veel stroom trekt.
Het is een led TV en ik heb er battelfield 4 en dragen age inc en eve online mee gespeeld primma .

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:50:
Om het over input lag nog maar niet te hebben :)
Leg dat eens uit als je wilt ?
Ik ervaar geen lag

Ga wel ff 3d mark draaien heb ik wel zin in

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2014 09:38 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:34:
Leg dat eens uit als je wilt ?
Ik ervaar geen lag
Televisies kennen door hun interne elektronica een responstijd die doorgaans langer is dan bij LCD-schermen en zeker dan bij CRT's. Zie bijvoorbeeld deze link :)

Als jij er geen last van hebt is het verder prima.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 13:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:41:
[...]

Televisies kennen door hun interne elektronica een responstijd die doorgaans langer is dan bij LCD-schermen en zeker dan bij CRT's. Zie bijvoorbeeld deze link :)

Als jij er geen last van hebt is het verder prima.
Dat valt wel mee hoor :)
Afbeeldingslocatie: http://www.tftcentral.co.uk/images/samsung_u28d590d/lag.png

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Verwijderd

Wat wil je laten zien?

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Dat de hoeveelheid lag op een tv wel meevalt. :)

Verwijderd

Frozen schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 00:08:
Dat de hoeveelheid lag op een tv wel meevalt. :)
Nogmaals, welke wil je laten zien? De snelste schermen zijn allemaal monitoren (buiten dat de meeste mensen niet alle typenummers uit hun hoofd zullen kennen).

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Televisies kennen door hun interne elektronica een responstijd die doorgaans langer is dan bij LCD-schermen[...] Zie bijvoorbeeld deze link :)
Ik pak je link erbij, pak een andere link erbij, en constateer dat het gemiddelde van mijn link (lcd schermen) hoger is dan wat ik bij jou zie. Ofwel: Ik trek de conclusie dat je bovenstaande stelling wel meevalt. :)

Verwijderd

Frozen schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 00:23:
Ik pak je link erbij, pak een andere link erbij, en constateer dat het gemiddelde van mijn link (lcd schermen) hoger is dan wat ik bij jou zie. Ofwel: Ik trek de conclusie dat je bovenstaande stelling wel meevalt. :)
Dat is nogal een gammele manier van vergelijken waarbij verder niets gelijk en weinig bekend is.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Goed topic dit. Als iemand mij de discussiewaarde kan uitleggen open ik hem weer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.