Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8203

Topicstarter
Heeft iemand ervaring hier mee?schijnt sat aansluiting te hebben https://wetek.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit is een wel heel karige openingspost. Het is zo te zien een set top box die draait op Android. Geef zelf nog eens wat meer informatie en misschien komt er nog wat discussie op gang. Ben je van plan of de WeTek te kopen of heb je deze in bestelling staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Inderdaad een ietwat karige openings post.. >:) Maar n.a.v de link heb ik eens gekeken op de site, en heb wel interesse. Gebruik nu een DVB-S2 usb tuner welke is aangesloten op mijn NAS. Via software is het mogelijk om dan buiten het eigen netwerk naar tv te kijken.

Heb ze aangeschreven of de box ook buiten het netwerk, dus extern, en eventueel via software oid te bereiken is opdat tv kijken extern dan een mooie optie is.

De software die geleverd wordt voor de NAS is niet echt optimaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Het is ook een OpenELEC-partner, dus je zou er ook gewoon OpenELEC op moeten kunnen draaien (nu al of binnenkort).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8203

Topicstarter
Was een karig opening maar ik wist niet of iemand van Wetek wist Veel info is ook op Freaktab Forum te vinden .Schijnt ook oscam te werken dus moi voor sat ontvangst een nadeel tis een vrij oude soc AML8726-MX maar ik denkt dat wel upgrade komt Voor de prijs zo €112 een moi alrounder inc Air Mouse gratis verzenden ik heb hem zelf niet maar volgt ontwikeling. Ik heb zelf een Nagrace HPH NT-V6 4/32 ram dual boot android Linux box. Wetek draait al Openelec als soc upgrade bestelik hem
Pagina: 1