Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Notificaties blijven staan

Pagina: 1
Acties:

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-11 22:46
Ik heb nu al een tijdje last van dat notificaties niet weggaan als ik ze aangeklikt heb. Als ik bijvoorbeeld gereageerd heb op een nieuwsbericht en iemand reageert daarop lukt het me niet om deze weg te krijgen dus blijft er de hele tijd een 1 staan. Na een tijdje is het wel weg maar het is toch best vervelend omdat ik dan niet kan zien of ik nou een nieuwe notificatie heb of niet. Ook geeft die bij meerdere notificaties ook niet aan wat de nieuwste is. Dus dan moet ik daar steeds me notificatieoverzicht voor openen. Hebben meer mensen hier last van of is er een oplossing voor?

Alvast bedankt :)

Je moet connected zijn

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je klikt ook op het icoontje zodat een klein overzicht uitklapt? Welke browser gebruik je? Dat is wel even handig om te weten namelijk. Ik heb nergens last van met Opera 12.16 op Linux.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• icter-tje
Ja juist bij dat icoontje blijft het staan (bij het belletje). Heb er last van in Safari op 10.10 en soms ook in Chrome op Android

edit even een foto voor verduideling:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2uiuddl.png
Dr staat nogsteeds 5 terwijl ik ze allemaal al gezien en gelezen heb.

[ Voor 43% gewijzigd door icter-tje op 23-12-2014 00:59 ]

Je moet connected zijn

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Had Safari op Yosmite niet last van een aantal nijdige bugs? Kan je het eens proberen met een andere browser op je Mac? Wel vreemd dat je het soms hebt op je telefoon.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• icter-tje
Hero of Time schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:56:
Had Safari op Yosmite niet last van een aantal nijdige bugs? Kan je het eens proberen met een andere browser op je Mac? Wel vreemd dat je het soms hebt op je telefoon.
En als ik er een keer op klik zijn ze wel weg maar als ik de pagina dan opnieuw laad komen de notificaties weer terug.

Je moet connected zijn

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

icter-tje schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:09:
En als ik er een keer op klik zijn ze wel weg maar als ik de pagina dan opnieuw laad komen de notificaties weer terug.
Heb je het op dit moment ook? En komen ze direct terug of na een tijdje (halve minuut bijvoorbeeld)?

[ Voor 11% gewijzigd door ACM op 15-01-2015 13:59 ]

• icter-tje
ACM schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:58:
[...]

Heb je het op dit moment ook? En komen ze direct terug of na een tijdje (halve minuut bijvoorbeeld)?
Ja, alleen met safari. Met Chrome op de schoolcomputers heb ik het niet. Dus stel ik klik op het belletje, dan zijn ze weg tot ik de volgende pagina op Tweakers laad dan zijn ze weer terug. Tenzij ik ze in Chrome weg druk dan zijn ze ook in Safari weg.

Je moet connected zijn

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Aangezien twee andere reports ook alleen over safari gingen, gok ik dat we ons in ieder geval in eerste instantie daarop kunnen richten... nou nog uitvogelen wat en waarom het daarin niet werkt :(

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

crisp

Devver

Pixelated

Dit is waarschijnlijk de oorzaak: http://stackoverflow.com/...os-6-caching-ajax-results

Ik heb daar een fix voor gedaan in de lopende iteratie (expliciet no-cache headers terugsturen bij POST requests via Ajax)

Intentionally left blank

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ter informatie, ik heb dit probleem ook en inderdaad in Safari. Volgens mij had ik het vanochtend echter ook op de AOSP browser van mijn telefoon met Cyanogenmod.
Pagina: 1