Toon posts:

24" Glossy monitoren gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik zocht laatst naar de AOC E2357FM, wat nu nergens meer te koop is.

#ProductPrijsSubtotaal
1AOC E2357FM RVS€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie Importeer productenTotaal€ 0,-

En ik vroeg me af of er alternatieven waren.
Ik zoek een Glossy scherm 23/24 inch met dunne randen zoals de AOC E2357FM.
De reden hiervoor is omdat ik de kleuren met Glossy schermen mooier vind dan matte schermen.

Ik zoek een?
Ik zoek een Glossy scherm 23/24 inch 1920x1080 met dunne randen zoals de AOC E2357FM. Met het liefst een HDMI ingang, maximaal 5ms en het maakt niet uit of het TN of IPS panel is.

Wat is je budget?
<170

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefst een glossy scherm AOC met dunne randen, helaas kon ik ze zelf niet vinden, maar voorderest zijn alle merken welkom.

Alvast bedankt !

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Maar je zou zelf ook eens moeten zeggen wat je zelf hebt gevonden, zo dat wij kunnen zeggen of je die zou moeten nemen of niet, en hij staat ook in een verkeerde deel van het forum. Het moet bij videokaarten en monitoren staan.

Moderators hebben we genoeg, het topic komt nota bene uit V&B. Aankoopadvies is aankoopadvies, dus hoort hier, zie Bolletje in "24" Glossy monitoren gezocht".

[ Voor 30% gewijzigd door br00ky op 22-12-2014 22:47 ]

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-01 16:24
Is een Samsung S24D590PL niks voor je? Ook al is dat geen AOC..

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste SatoruKano, zoals Bolletje in "24" Glossy monitoren gezocht" al aangaf, het is wel de bedoeling dat je zelf met een aantal voorzetjes komt. Je eisen zijn zéér strak omlijnd, dus dat moet niet moeilijk zijn.

Waarom wil je trouwens per se AOC?

Verwijderd

Topicstarter
br00ky, het hoeft niet perse een AOC te zijn, maar ik vind de extreem dunne randen van de AOC E2357FM erg mooi. En omdat het natuurlijk een glossy scherm heeft. Zelf kon ik moeilijk glossy schermen vinden, omdat er geen filter is voor matte/glossy, vandaar.

RiccardoNL, de Samsung S24D590PL is zotezien een matte scherm, ik zoek een glossy scherm.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2014 01:51 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Kleuren hebben niet heel veel te maken met glossy/niet glossy. Wel is glossy vaak een manier om TN schermen net wat minder flets te maken, en zo het probleem van de slechte kleuren van TN een beetje te verbloemen.

Als je goede kleuren wilt, kun je imo veel beter overstappen naar een desktopwaardige techniek, IPS/PLS of AMVA+ dus. Dan zul je vaak een mat/half-mat scherm hebben, met veel betere kleuren dan een TN scherm kan bieden.

Nu heeft AMVA niet echt dunne randen [nee, ik weet ook niet waarom] maar er zijn zeker IPS'jes met dunne randen.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1