Ik heb jaren lang goede audio gehad, maar door verhuizen en fusies draait ons huis nu op een alles-in-één setje van €65,- zonder extra in- of uitgangen.
Ik het plan opgevat de klassieke muziek, jazz, soms wat happy hardcore, radio, cd en tv shows en films in ons huis weer van een goede basis te voorzien. Wellicht gaan we ook spotify proberen of al onze cd's op een NAS zetten.
Receiver wordt de pricewatch: Sony STR-DN1050
Nu focus ik op mijn volgende stap: welke speakers vindt ik er goed bij klinken?
Het is heel persoonlijk wat je fijn vindt klinken. Voor mij is het ongeveer dit:
Zang goed verstaanbaar, saxofoon en fluit articuuleren, vrolijke muziek moet licht blijven klinken, maar moeten bij een dag luisteren niet vermoeien. De pauken en contrabas idealiter goed gedefinieerd.
Wat hebben jullie aan vergelijkbare Sony versterkers hangen?
Ik zie al voorbeelden:
Ik het plan opgevat de klassieke muziek, jazz, soms wat happy hardcore, radio, cd en tv shows en films in ons huis weer van een goede basis te voorzien. Wellicht gaan we ook spotify proberen of al onze cd's op een NAS zetten.
Receiver wordt de pricewatch: Sony STR-DN1050
Nu focus ik op mijn volgende stap: welke speakers vindt ik er goed bij klinken?
Het is heel persoonlijk wat je fijn vindt klinken. Voor mij is het ongeveer dit:
Zang goed verstaanbaar, saxofoon en fluit articuuleren, vrolijke muziek moet licht blijven klinken, maar moeten bij een dag luisteren niet vermoeien. De pauken en contrabas idealiter goed gedefinieerd.
Wat hebben jullie aan vergelijkbare Sony versterkers hangen?
Ik zie al voorbeelden:
- pricewatch: Kef E305 5.1 (Zwart) in productreview: Sony STR-DN1040 review door Fireshade
- pricewatch: Heco Victa 701 (Zwart) in productreview: Sony STR-DN1030 review door Superkoerier
- pricewatch: Jamo S 606 (Zwart) in productreview: Sony STR-DN840 review door tiguan
- pricewatch: Bowers & Wilkins 600 series 684 S2 Black Ash 2.0 (Zwart) in Slomy in "Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 48"
- pricewatch: Mordaunt Short Avant 908i Zwart in eymey in "Het Sony Receiver ervaringen/discussie topic"
- pricewatch: Dali Zensor 5 3.0 (Zwart) met
pricewatch: Dali Zensor VOKAL 2.0 (Zwart) en pricewatch: Dali Zensor 1 2.0 (Zwart) en pricewatch: Dali Sub E-12F 0.1 (Zwart) in
MauritsDe in "[Speakers] Het Dali Ervaringen/Discussie Topic"
[ Voor 67% gewijzigd door djwice op 22-12-2014 23:00 ]
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/