Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

PC start niet op, geen beeld geen piep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben een multimediapc voor me zelf aan het bouwen. Heb al de componenten bij elkaar gekocht en ingebouwd. Helaas krijg ik de pc niet werkend. Als ik de pc aanzet hoor ik de fans wel draaien maar geeft die helemaal geen beeld. Zouden jullie misschien weten wat het zou kunnen zijn ? Hier onder vind je een lijst met de componenten die ik heb. Het scherm is aangesloten via HDMI & VGA op mijn Samsung S24D590L.

Antec 3480 incl voeding 380watt voeding
Msi H81M-E33
KVR16N11/8 (8Gb werkgeheugen van kinston)
I5 4460 ( incl stock koeler)

Als je nog vragen hebt of ik iets heb getest kan je dat uiteraard onder deze topic plaatsen.

Mvg,

Vijfdertig

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2014 21:34 ]

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Geen wet van Mede en Perzen, maar:
"Geen piepjes: Kortsluiting, geen voeding, defecte CPU/moederbord, losse kaarten"
http://roos-pc.homeftp.net/index.php/vraagbaak/49-pc-piepjes.
Zelf had ik eens de grote voedingsconnector niet voldoende aangedrukt.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 22:36
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:32:
Het scherm is aangesloten via HDMI & VGA op mijn Samsung S24D590L.
Hoe heb je het scherm aangesloten?
2 kabels samen aangesloten?
1 kabel dus gebruiken.

Lees je handleiding van je moderbord door, en andere hardware, of je niet iets vergeten bent.

Zie ook deze forum voor meest voorkomende storingen, hoe op te lossen.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

[ Voor 34% gewijzigd door jan99999 op 24-12-2014 09:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel voor je reactie. Het probleem was dat ik de 4 pins cpu stroom aansluiting op het moederbord niet had aangesloten op het moederbord