Opslag / besturingssysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elemental Woods
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-05-2018
Hey Tweakers,

Ik heb een 32-bit systeem nodig voor een oud spel. Op een oude PC staat nog windows met 32-bits. Deze maakt alleen veel geluid en is erg langzaam.
Is het mogelijk om uit deze oude PC de harde schijf te halen, in een nieuwe pc te doen en vanaf de oude harde schijf op te starten? Hierbij moeten geen instellingen / bestanden gewijzigd of verwijderd worden.(Ik heb 8GB RAM)

Bedankt voor de reacties alvast =)

Ps. sorry als dit in de verkeerde topic staat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Wat gebeurde er toen je het probeerde?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Met andere hardware? Simpel = nee

gooi alle niet noodzakelijke software van de pc af en kijk eens wat er dan mee te doen is ;)

[ Voor 59% gewijzigd door keur0000 op 22-12-2014 21:25 ]

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elemental Woods
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-05-2018
ik heb het niet geprobeerd. Weet iemand hoe je op een andere manier een 32-bit spel kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:52

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Virtual machine met WinXP? Deze images kon je kant en klaar van de Microsoft site downloaden.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, ik ga je topic sluiten: hij staat hier in EL in ieder geval niet goed en verder geef je ons verrekte weinig informatie zodat we nogal hard moeten gokken: Welk spel, welk 32-bit OS? (Windows 95, Windows XP, Ubuntu, BeOS, ...?), wat voor PCs etc. Afhankelijk van of je een specifieke oplossing voor je game of een meer algemene oplossing wilt hebben kan je waarschijnlijk beter een game-subforum of een subforum specifiek voor je OS pakken.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.