Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget laptop voor studie/tekstverwerken <450 euro

Pagina: 1
Acties:

• AstridW
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-11-2023
=

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Surfen, mailen en tekstverwerken, ik ga straks aan mijn scriptie beginnen en moet nog andere papers maken, wil graag laptop mee kunnen nemen naar mijn vriend/ouders om daar eraan te kunnen werken en dit moet wel een beetje vlot gaan. Geen films kijken/games of andere zware dingen. Moet wel fijn typen dus en ik wil wel een laptop met HDD dus geen cloudachtig-apparaat. Liefst windows 8.1

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximaal 450 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja maar niet voor gebruik onderweg dus accuduur hoeft niet uitstekend te zijn ofzo, kan het op die locaties gewoon op de netspannning aansluiten, maar liever dus geen 17 inch en niet te zwaar

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
geen merkvoorkeuren zat zelf hierin te kijken:
http://www.mediamarkt.nl/...3,1471603.html?langId=-11

of

http://www.mediamarkt.nl/...3,1363161.html?langId=-11

of is zoiets toch ect merkbaar veel beter voor mijn doeleinden?
http://www.mediamarkt.nl/...0,1623655.html?langId=-11 of

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:21
Kijk eerst bij Dell, die zitten flink te stunten. Juist in de budgetklasse op dit moment verreweg de beste bang for the buck (let op! Je kan nog eens 10% korting op de prijzen van dell krijgen via de vip coupon)

• AstridW
Bedankt zit nu inderdaad te denken aan de

Inspiron 15 3000-Series (Intel®)
Laptop voor dagelijks gebruik met Windows 8.1 en 4e generatie Intel® Core™ i3 processor.

met VIP korting (Student) kom ik dan op 296 inc verzenden, lijkt me een prima deal

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 16:10
Kan iedereen korting krijgen via de vip coupon, of alleen als je een bedrijf hebt oid ? Hoe werkt dit precies dan ?

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:05

P_Tingen

omdat het KAN

AstridW schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:55:
Bedankt zit nu inderdaad te denken aan de

Inspiron 15 3000-Series (Intel®)
Laptop voor dagelijks gebruik met Windows 8.1 en 4e generatie Intel® Core™ i3 processor.

met VIP korting (Student) kom ik dan op 296 inc verzenden, lijkt me een prima deal
Met het geschetste doel heb je er misschien meer aan wanneer je een lichtere processor neemt en het geld in plaats van aan een i3 aan een ssd te besteden. Je hebt dan met de Inspiron met Celeron een laptop voor €170 en als je er dan nog een ssd in zet van zo'n €60 heb je voor €230 volgens mij een retesnel reagerend bakkie.

... en gaat over tot de orde van de dag

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
pricewatch: Lenovo IdeaPad Flex 2 14-00877
Hiermee heb je een mooi full hd scherm, ssd kan je dan later upgraden.

• AstridW
Ben uiteindelijk toch voor de optie gegaan die ik eerder noemde, wellicht komt er nog een ssd in, maar vond de opties al met al toch iets fijner dan de allergoedkoopste

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:54
AstridW schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:27:
Ben uiteindelijk toch voor de optie gegaan die ik eerder noemde, wellicht komt er nog een ssd in, maar vond de opties al met al toch iets fijner dan de allergoedkoopste
Zonde van je geld! Beter één van de goedkope Dell kunnen nemen icm een SSD.

I don't have dreams, I have goals!!

• AstridW
ik vind n ethernetaansluiting en dvd drive toch wel handig om just in case te hebben, daarnaast vind ik de afwerking ook wel mooier, die goedkope vind ik echt spuuglelijk zelfs ;)

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:54
AstridW schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:45:
ik vind n ethernetaansluiting en dvd drive toch wel handig om just in case te hebben, daarnaast vind ik de afwerking ook wel mooier, die goedkope vind ik echt spuuglelijk zelfs ;)
Tja, ik vind maar weinig laptops mooi. Vaio en Macbook en dan is het een hele tijd stil en volgt de rest.

Daarom kijk ik naar mijn doeleinden en het bijbehorende product.

I don't have dreams, I have goals!!

Pagina: 1