Omdat ik zelf een beetje de weg kwijt raak in het uitzoeken en alle mogelijkheden, wil ik jullie, de kenners, er toch over laten buigen.
Ik zoek een?
Een betere gaming pc, waardoor ik beter en sneller games van de laatste tijd kan spelen. Dus componenten mogen van mij allemaal verschillend zijn, zolang mijn machine maar beter wordt. Daarnaast zou ik er graag een tijdje vooruit mee willen.
Wat is je budget?
Zo goed koop mogelijk. 100-200 zou het mooist zijn, maar als er niks anders te doen valt moet ik maar meer uitgeven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, cmputer is gebouwd op AMD en werkt denk ik het beste met AMD onderdelen..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit zit er momenteel in de kast:
Processor AMD Phenom(tm) II X3 720 Processor
Manufacturer AMD
Speed 2.8 GHz
Number of Cores 3
Video Card AMD Radeon HD 5700 Series
Manufacturer ATI
Chipset AMD Radeon HD 5700 Series
Dedicated Memory 1.0 GB
Total Memory 2.7 GB
Memory 4.1 GB
Operating System Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Service Pack 1
Size 64 Bit
Edition Home Premium
Ik wil graag spellen zoals Battefield 4 kunnen spelen. Het hoeft niet op het aller mooiste te zijn, misschien ook wel, omdat ik toch een tijdje dr mee vooruit wil. Maar belangrijkste is dat het ding niet laggt als er >30 mannen in mijn blikveld op elkaar lopen te schieten. Daarnaast Fry Cry 4 lijkt me leuk om te kunnen spelen, netzoals DayZ, standalone en mod.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of in ieder geval me een richting kunnen geven.
Want ik vind me computer nu gewoon te traag lopen op sommige moment.
Met vriendelijke groeten,
Bash
Ik zoek een?
Een betere gaming pc, waardoor ik beter en sneller games van de laatste tijd kan spelen. Dus componenten mogen van mij allemaal verschillend zijn, zolang mijn machine maar beter wordt. Daarnaast zou ik er graag een tijdje vooruit mee willen.
Wat is je budget?
Zo goed koop mogelijk. 100-200 zou het mooist zijn, maar als er niks anders te doen valt moet ik maar meer uitgeven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, cmputer is gebouwd op AMD en werkt denk ik het beste met AMD onderdelen..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit zit er momenteel in de kast:
Processor AMD Phenom(tm) II X3 720 Processor
Manufacturer AMD
Speed 2.8 GHz
Number of Cores 3
Video Card AMD Radeon HD 5700 Series
Manufacturer ATI
Chipset AMD Radeon HD 5700 Series
Dedicated Memory 1.0 GB
Total Memory 2.7 GB
Memory 4.1 GB
Operating System Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Service Pack 1
Size 64 Bit
Edition Home Premium
Ik wil graag spellen zoals Battefield 4 kunnen spelen. Het hoeft niet op het aller mooiste te zijn, misschien ook wel, omdat ik toch een tijdje dr mee vooruit wil. Maar belangrijkste is dat het ding niet laggt als er >30 mannen in mijn blikveld op elkaar lopen te schieten. Daarnaast Fry Cry 4 lijkt me leuk om te kunnen spelen, netzoals DayZ, standalone en mod.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of in ieder geval me een richting kunnen geven.
Want ik vind me computer nu gewoon te traag lopen op sommige moment.
Met vriendelijke groeten,
Bash
[ Voor 3% gewijzigd door BashChaos op 22-12-2014 20:47 ]