Toon posts:

[iPhone 5s] Geluid ruist bij opgenomen film

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een iphone 5s en sinds ong een week een probleem, als ik film doet hij gewoon normaal maar als ik na het filmen het filmpje terug luister hoor ik alleen geruis. Heb vele dingen geprobeert maar het gaat maar niet weg. Help pleasseee :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En wat zijn de vele dingen die je hebt geprobeerd? :) Het is handig dit te vermelden, omdat we anders met oplossingen komen die je al hebt geprobeerd en niet werkte.

Heb daarnaast de titel veranderd naar "[iPhone 5s] Geluid ruist bij opgenomen film" aangezien "Film probleem" niet echt beschrijvend is :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 22:41
Wat heb je zelf al gevonden? Net even gegoogled en er komen genoeg antwoorden naar voren. Zoek maar eens op iPhone 5s video noise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, heb het opgezocht en kwam achter dat er bij de camera ook een microfoon zat, had daar folie op geplakt nu erafgehaald en hij doet het!!