Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruikt maken van Adobe Creative softwarepakketen. (beperkt) gebruik van After Effects, maar dat is niet zo extreem belangrijk. Moet in staat zijn om te gamen op hogere instellingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1000-1100 euro. Het is is geen vast budget, dus het mag gerust 100 euro meer kosten, als dat gerechtvaardigd is in performance natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zou enkel gaan om 'de kast'. Scherm en toebehoren heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In mijn huidige configuratie heb ik geen SSD. Is het nuttig om 100 euro te besparen op anderen onderdelen om ruimte vrij te maken voor een SSD? Ik heb liever 10 fps meer door een betere GPU en iets langerij laadtijden overall.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij bitterweinig uit, als het maar betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben van plan alles te bestellen bij Alternate.be
Ga je overklokken?
Geen interesse.
Ik ben van plan om te bestellen bij Alternate.be. Deze heeft momenteel de ASUS R9290-DC2OC-4GD5 voor 249 ipv 319. Geniet deze dan de voorkeur tgo de 970 van Nvidia of zou ik nog steeds voor de 290 opteren?
Volgens de pricewatchlijst kom ik momenteel op een 100 euro goedkoper dan de werkelijke prijs die ik zou betalen volgens Alternate.be. Maar ik vind het gewoon makkelijker om alles via 1 shop te kopen.
Alvast bedankt!
Gebruikt maken van Adobe Creative softwarepakketen. (beperkt) gebruik van After Effects, maar dat is niet zo extreem belangrijk. Moet in staat zijn om te gamen op hogere instellingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1000-1100 euro. Het is is geen vast budget, dus het mag gerust 100 euro meer kosten, als dat gerechtvaardigd is in performance natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zou enkel gaan om 'de kast'. Scherm en toebehoren heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In mijn huidige configuratie heb ik geen SSD. Is het nuttig om 100 euro te besparen op anderen onderdelen om ruimte vrij te maken voor een SSD? Ik heb liever 10 fps meer door een betere GPU en iets langerij laadtijden overall.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij bitterweinig uit, als het maar betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben van plan alles te bestellen bij Alternate.be
Ga je overklokken?
Geen interesse.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 201,90 | € 201,90 |
| 1 | Asus B85M-E | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 349,90 | € 349,90 |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,31 | € 32,31 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 83,18 | € 83,18 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 77,83 | € 77,83 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,- | € 12,- |
| 1 | Cooler Master B600 | € 47,50 | € 47,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 930,06 | |
Ik ben van plan om te bestellen bij Alternate.be. Deze heeft momenteel de ASUS R9290-DC2OC-4GD5 voor 249 ipv 319. Geniet deze dan de voorkeur tgo de 970 van Nvidia of zou ik nog steeds voor de 290 opteren?
Volgens de pricewatchlijst kom ik momenteel op een 100 euro goedkoper dan de werkelijke prijs die ik zou betalen volgens Alternate.be. Maar ik vind het gewoon makkelijker om alles via 1 shop te kopen.
Alvast bedankt!