Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laat zien waar gebruiker vandaan komt?

Pagina: 1
Acties:
  • 836 views

Verwijderd

Topicstarter
Gebaseerd op IP adres.

Ik gebruik nu het chat script phpMychat-Plus en ik vroeg me af of er een mogelijkheid bestaat om naast de namen van de gebruikers ook een vlaggetje en evt ISO-code van een land weer te geven.
Dit zou dan automatisch moeten gaan op basis van het IP-adres van de gebruiker.
Is het mogelijk en zo ja, hoe doe ik dat?

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ja, en wat heb je zelf al gezocht?

Je geeft wel mooi een link naar dit topic vanuit het 'oude' topic van je, maar je gaat maar van hot naar her zonder zelf even wat moeite in iets te steken. Er wordt wel enigszins verwacht dat je zelf research doet en wat probeert.

Verwijderd

Topicstarter
Dit https://www.google.nl/sea...r&ei=YFaYVMbpNIivOt_WgaAO

Ik ben geen programmeur (ik kan alleen editen), dus ik wil weten in welk bestand ik dat moet friemelen.
En ik spring niet van hot naar her. Mijn vraag hoort niet in dat andere topic thuis. Anders zou ik daar het gezever krijgen dat ik off-topic ga.
Waar is een forum eigenlijk voor bedoeld. Om NIET te helpen?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wel om te helpen ja, maar niet om een afhaal-chinees te zijn... We willen best helpen om een recept samen te stellen, mits je daar zelf ook tijd en energie in wil steken, anders huur je maar iemand in als alles kant en klaar moet zijn ;)

Lees dus het algemen beleid door, en de FAQ, zeker hier in PRG.. Dan had je namelijk kunnen lezen dat De Devschuur is voor eigen browsels, het zelf maken van software, en dat doe je niet. Je vraagt nu of iemand hier iets voor jouw in een script van een ander wil gaan aanpassen.

Waarom stel je eigenlijk die vraag niet bij de makers van dat script. Als iemand het weet, zijn hun het wel..

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Er is ook zoveel Nederlandstalig aanbod op dit gebied hè? (Helpmij en Tweakers, meer is er niet)
Waar lui rondhangen die het KUNNEN weten.
Hoe zou het toch komen dat Nederland zo naar de afgrond glijdt?

Ik zoek wel verder, ik wil hier geen eens antwoord meer.

Zet er maar een slot op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2014 18:51 ]

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:51

Foamy

Fulltime prutser

Wauw.. Je toont in ieder geval voldoende inzet ....

Om maar heel kort door de bocht te zijn: wat je zoekt is een manier om het IP adres van de bezoeker te achterhalen, en vervolgens via een database te koppelen aan land van herkomst.

Veel plezier met coden :Y)

blub

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:51:
Er is ook zoveel Nederlandstalig aanbod op dit gebied hè? (Helpmij en Tweakers, meer is er niet)

Zet er maar een slot op.
Punt is dat Tweakers geen helpdesk is.. Het is een discussie platform en we helpen elkaar prima, maar dan moet je zelf wel ooktijd en moeite er in steken. En dat is hier al 16 jaar zo..

Je moet ook de fietsenmaker niet om hulp vragen als je met je auto langs de weg staat met pech ;)

Ey!! Macarena \o/

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:51:

Zet er maar een slot op.
Ik zet er ook een slot op. Maar niet omdat jij het graag wil. Hier in PRG draait het omzet zelf programmeren. Daar hoort ook bij dat je jezelf in de materie verdiept, en dat je zelf ook wat probeert. Dat lijk je nu helemaal niet gedaan te hebben. Maar als daar dan om gevraagd wordt dan wil je direct een kant en klare oplossing hebben. Het is hier in eerste instantie een forum, geen helpdesk. Als je je niet wil verdiepen in de materie, dan zit je hier op de verkeerde plek en dat is dan ook de reden dat ik dit topic sluit.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.