Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

geluid op verschillende schermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wij hebben in de huiskamer een computer staan, met een gewoon beeldscherm en een tv er aan. nu moet ik dus iederen keer als ik wat op de tv afspeel het geluid op hdmi zetten.

is het mogelijk dat het geluid word afgespeeld op het scherm waar op dat moment de video word weergeven. zodat switchen dus niet meer nodig is. kon hier namelijk zelf niks over vinden

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Interessant!

Zat even gauw te zoeken in Ultramon in de hoop dat daar wel een functie in zit om dat voor elkaar te krijgen. Helaas zit het daar niet in, maar er zijn stapels meer van dergelijke tools die o.a. scripted functions ondersteunen (dus b.v. on move naar screen X, voer commando uit).
Eerste die ik vond was DisplayFusion, waar volgens de specs scripted functions support in zou zitten.

Misschien dat je met zo'n tool + b.v. een stukje knoeien met AutoITScript een combinatie kan maken die dit automatisch doet.

Edit:
Ik zat nog even wat verder te neuzen bij DisplayFusion.
Gratis versie staat o.a. ook dit bij: Functions for switching the default playback and recording audio devices
bron: http://www.displayfusion.com/Compare/

[ Voor 18% gewijzigd door McKaamos op 22-12-2014 18:35 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?