Question Mark schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:00:
[...]
Kun je even uitleggen waar we dat kunnen teruglezen in je zeer uitgebreide topicstart?
Je hebt maar liefst vier hele regels in je topicstart staan, het is niet dat je heel veel informatie geeft is het wel?
Kijk voor de gein even in het algemeen beleid naar de eisen die gesteld worden aan een topicstart:
[...]
Stap 5 t/m 8 ontbreken compleet in je topicstart. Kun/wil je de topicstart dan ook even zo volledig mogelijk aanvullen? Ik begrijp dat het lastig is, als je niet zo heel goed in de materie zit. Maar geef in elk geval even aan welke stappen je al geprobeerd hebt.
oke, mijn excuses.
Welke updates ik probeer: KB2955164, KB2990967 en KB2954879
Als volgt:
5. het probleem is dus dat ik zowel windows zelf, als drivers (van bv nvidea) niet meer kan updaten.
6. na veel fora berichten gelezen te hebben en onderzoek gedaan te hebben schijnt het te liggen aan dat mijn pc geen backups kan maken voor updates. Dat is dus hoogst waarschijnlijk het probleem
7. Ik heb de autofixer van Windows gebruikt, die aanbevolen is bij dit soort problemen. ook heb ik simpele oplossingen geprobeerd zoals het decimaalteken veranderen in een '.'. Dit heeft beide niet geholpen. Er wordt aanbevolen om bepaalde registerwaarden te veranderen, maar aangezien ik die fix alleen gevonden heb voor windows 7 en ik er verder niet heel veel verstand van heb, durf ik dat niet aan (in het voorbeeld worden registermappen besproken die ik helemaal niet heb). Ook heb ik geprobeerd de updates apart te installeren... zonder succes
8.-
9.-
10. foutmelding: Error 800703F1. soms zijn er andere, maar die weet ik niet uit mijn hoofd en zijn er meestal niet. degene die ik gegeven heb is altijd aanwezig.
11. Het probleem is dus (hoogst waarschijnlijk) dat er iets mis is met de update backup functie in windows. hoe of waar dit vandaan komt is mij onbekend. pc is net 1 maand oud.
Ik hoop dat iemand met deze informatie wel een oplossing heeft!
Alvast bedankt,