Inactieve advertenties verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:03
Is het mogelijk om inactieve advertenties (advertenties die ik op vervallen heb gezet) te verwijderen?

Er staat bij mijn profiel nu namelijk dat ik 10 advertenties heb geplaatst en maar 2 positieve beoordelingen heb. Dit staat een beetje scheef vind ik, want het gros van de advertenties die ik heb geplaatst zijn 'gevraagd' advertenties en heb ik via andere wegen dan Tweakers weten af te handelen.

Nu lijkt het dat ik 10 advertenties heb afgehandeld en maar 2x positief ben beoordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
dat 'probleem' heeft elke tweaker, ook ik heb een zooi advertenties waar wel wat verkocht is, maar nooit een beoordeling op is binnengekomen.

[ Voor 7% gewijzigd door mschol op 24-12-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ach, van de 10 geplaatste advertenties hebben er in ieder geval twee mensen je willen beoordelen, dat wil verder niks zeggen over hoeveel advertenties er geslaagd zijn afgerond.
Dus niemand zal je er scheef op aankijken dat je 'maar' twee beoordelingen hebt over tien advertenties, zolang de beoordelingen maar gewoon positief zijn is belangrijker ;)

Voor zover ik weet blijven alle advertenties gewoon bewaard door Tweakers, mede om als het ooit nodig is in geval van onenigheid te kunnen zien wat er origineel in de advertentie stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netst als ze voor alle Tweakers onzichtbaar worden als er om wat of geen reden dan ook geen feedback volgt.

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Die lijst is max. 3 maanden oud dus tenzij je powerseller bent valt daar nog wel doorheen te scrollen...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je wacht op feedback dan is 'n lijst van inactieve advertenties onhandig zonder 'verzoek feedback'-knop om kopers te selecteren → 'openstaande acties'.
  1. verlopen advertenties → onzichtbaar (zoals MP)
  2. feedbacked: (on)zichtbaar (louter link bij review)
  3. zelf onzichtbaar maken e/o feedback verzoeken

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2016 16:09 . Reden: Zoiets zou natuurlijk aan karma kunnen koppelen ]

Pagina: 1