Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Maar je moet het ook handmatig in kunnen stellen in je bios ofzo, maar als het werkt waarom zou je. het is in ieder geval sneller als 33pci 66agp
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
Verwijderd
Kijk zelf nog even voor de zekerheid als de site beter te benaderen is....
Default is dus 100 volgens mij voor deze plank. Overklokt dus mischien dat het spulletje dus bij 134 weer goed staat zoals eerder geopperd werd. Mijn eerste MSI K7 Tpro hab deze optie tot een bepaalde BIOS update ook... Na de BIOS update was deze optie weg... Max fsb 132! Er waren toen alleen geen Athlons met een fsb van 133... Moest met clear cmos het zootje weer recht breien toen ik dit prbeerde.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op woensdag 13 juni 2001 22:56 schreef klausewitz het volgende:
De K7 turbo heeft een fsb van 100 (200) volgens mij. Geen fsb van 133 (266). De fsb staat volgens mij dus veel te hoog! Ik heb even bij www.msi-computer.nl voor je gekeken. Helaas... de productspecificatie waren niet te benaderen. Heeeeeeeel traaaaaag
Kijk zelf nog even voor de zekerheid als de site beter te benaderen is....
Default is dus 100 volgens mij voor deze plank. Overklokt dus mischien dat het spulletje dus bij 134 weer goed staat zoals eerder geopperd werd. Mijn eerste MSI K7 Tpro hab deze optie tot een bepaalde BIOS update ook... Na de BIOS update was deze optie weg... Max fsb 132! Er waren toen alleen geen Athlons met een fsb van 133... Moest met clear cmos het zootje weer recht breien toen ik dit prbeerde.
Ik heb em ook en dus 266 fsb !
Tb1200/266fsb en op default dus 9x133 (1200)
Verwijderd
Chipset VIA(R) KT133A chipset / VT82C686B
FSB 200 / 266MHz
Main Memory 168-pin unbuffered DIMM x3, maximum 1.5GB
Slots AGP x1, CNR x1, PCI x6
Audio / Video Chip Integrated DirectSound AC'97 Audio
On-Board IDE Ultra DMA 33 / 66 / 100 , Promise 20265R IDE RAID 0/1
Dimension ATX Form Factor PCB Mainboard
Verwijderd
Dat is ook vreemd, maar naar wat ik gelezen heb schijnt dit bij die Abit ook zo te zijn.Op woensdag 13 juni 2001 23:15 schreef Hellhound het volgende:
. Wat ik dus het vreemde vindt , is dat als je de CPU gewoon op z'n default draait , dat je dan al je PCI en AGP loopt te overclocken.
Verwijderd
probeer es andere software
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Verwijderd
Tja geloof.... gelijk heb je....