Hallo allemaal,
Allereerst een foto van mijn kast:

Ongeveer een maand geleden voor het eerst een PC in elkaar gezet en dit is het resultaat.
Nu wil ik echter nog wat dingetjes veranderen namelijke een CPU koeler:
Tranquillo Rev.2
Daarnaast wil ik nog twee casefans toevoegen. Om de GPU fans wat te ontzien.
Mijn idee was om 1 fan bovenin te montoren naar buiten gericht.
Echter weet ik niet waar ik de andere IN fan moet monteren.
Aan de onderkant richting de GPU of juist aan de zijkant richting mijn GPU. Zo ja aan de zijkant dan op de hoge of lage mogelijkheid op de case?
Welke casefans raden jullie aan voor rond de 10-15 euro de stuk? ie van noctua zijn allemaal erg prijzig en dan kom terecht by scythe.
En is het mogelijk om deze twee op 1 aansluiting op mijn mobo aan te sluiten m.b.v een splitter aangezien ik nog maar 1 aansluiting over heb.
Alvast heel erg bedankt!
Allereerst een foto van mijn kast:

Ongeveer een maand geleden voor het eerst een PC in elkaar gezet en dit is het resultaat.
Nu wil ik echter nog wat dingetjes veranderen namelijke een CPU koeler:
Tranquillo Rev.2
Daarnaast wil ik nog twee casefans toevoegen. Om de GPU fans wat te ontzien.
Mijn idee was om 1 fan bovenin te montoren naar buiten gericht.
Echter weet ik niet waar ik de andere IN fan moet monteren.
Aan de onderkant richting de GPU of juist aan de zijkant richting mijn GPU. Zo ja aan de zijkant dan op de hoge of lage mogelijkheid op de case?
Welke casefans raden jullie aan voor rond de 10-15 euro de stuk? ie van noctua zijn allemaal erg prijzig en dan kom terecht by scythe.
En is het mogelijk om deze twee op 1 aansluiting op mijn mobo aan te sluiten m.b.v een splitter aangezien ik nog maar 1 aansluiting over heb.
Alvast heel erg bedankt!