Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Micro installatie met FM, DAB+, cd speler en Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Topicstarter
Ik zoek een eenvoudige, makkelijk door een leek te bedienen micro installatie, met twee boxjes, voorzien van FM radio ontvangs, DAB+, een cd speler die ook MP3's aankan maar ook aangestuurd kan worden door een tablet of smartfoon d.m.v. Bluetooth

Wat is je budget?
Budget is 100 tot 200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral radio luisteren, op de achtergron, cd's luisteren, vooral hoorboeken, en eventueel voor weergave van mijn tablet of smartfoon, dit alles op een bescheiden vermogen, ook kwaliteit is niet heel belangrijk, het is voor een tuinhuisje, bedieningsgemak is erg belangrijk, evenals functioneren zonder internetverbinding. werking zonder netaansluiting (batterij of accu) is mindfer belangrijk.

Wat heb je zelf al gevonden?
Akai AMD 320, AEG MC4459 BT, LG CM1530 BT, Kenwood AP300, Sony CMT-SBT100, Samsung MM-430D, maar deze voldoen alle niet helemaal, geen DAB+.

Cititzen of Ladonia

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je DAB+ wilt mag je denk ik je budget omhoog gooien. You pay peanuts, you get monkeys ;)
Lees je even in hier: Het grote DAB+ digitale radio topic
Staan vast ook wel wat nuttige links in van websites die het spul verkopen.

Ik zou zelf voor een simpele DAB radio en een losse discman of cdspeler gaan. BT module kun je er ook los bij kopen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Topicstarter
Na nog wat verder spitten en het budget verhogen (€275) kom ik uit bij de Sony CMT-SBT300WB , die kan alles wat ik nodig heb, alleen wordt hij niet overal even positief getest.
Er zijn vooral wat problemen met vertraging in de bediening, en ook de kwaliteit van de hoge en lage tonen (maar dat wil ik zelf toch gaan testen).
Iemand ervaring met dit setje?

Cititzen of Ladonia