Ik vond dit in een bak met allemaal zulke dingen op mijn stage. En er lagen dus een stuk of 20 van deze dingen
Maar hoe sluit ik hem aan?

Zit op je mainbord een aansluiting voor.. (zo niet heb je er niks aan)Op woensdag 13 juni 2001 22:21 schreef jordyb het volgende:
Ja duh!!
Maar waar sluit ik zoiets op aan?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Nee daar hebben we wat aanOp woensdag 13 juni 2001 22:35 schreef monterey het volgende:
dit is een p2t asus temp ntc geschikt voor alle asus planken worden dmv een speciale sticker op onderzijde koelblok geplakt zo dicht mogelijk bij de core.
There is no magic.
Verwijderd
tis beter dan jouw reactie, reageeer dus nuttig of reageer niet %/Op woensdag 13 juni 2001 22:35 schreef The_Will het volgende:
[..]
Nee daar hebben we wat aan

Verwijderd
Je kan hier volgens mij gewoon een switch tussen zetten, ik weet alleen niet of dat nadelige gevolgen heeft voor de nauwkeurigheid van de meet resultaten....Op woensdag 13 juni 2001 22:39 schreef jordyb het volgende:
Dit is mijn displaytje:
[afbeelding]
Info:
This is the new temp monitor imported by GlobalWin. The monitor consists of a digital readout with a -40 to 90 deg C range (in .1 increments), and a thermistor on a 3 foot lead. The thermistor is placed beside the CPU slug, NOT between the CPU and the heatsink (bad).
Ach ja zo gaat dat in deze wereld: Je hebt commentaar maar doet het zelf ookOp woensdag 13 juni 2001 22:41 schreef Schum1 het volgende:
sorry, ik heb zelf geen reactie, maar ik las dat en kon me niet inhouden
There is no magic.
Die wil ik ook !!!!Op woensdag 13 juni 2001 22:39 schreef jordyb het volgende:
Dit is mijn displaytje:
[afbeelding]
Info:
This is the new temp monitor imported by GlobalWin. The monitor consists of a digital readout with a -40 to 90 deg C range (in .1 increments), and a thermistor on a 3 foot lead. The thermistor is placed beside the CPU slug, NOT between the CPU and the heatsink (bad).
There is no magic.
www.2cooltek.comOp woensdag 13 juni 2001 22:50 schreef The_Will het volgende:
[..]
Die wil ik ook !!!!
Waar hebbie dat ding vandaan - ik vertrouw mijn onboard sensor niet zo
Bij deze bedank ik ook Meneer MSI die niet zo'n aansluiting voor een xtra temp sensor op z'n mobo's heeft gedaan
Hmm dan flans ik zelf wel zo'n displaytje in elkaar. Nou hopen dat er geen vlammen uit komenOp woensdag 13 juni 2001 22:54 schreef jordyb het volgende:
[..]
www.2cooltek.com
kosten 14 dollar.
Dus 36.40 en nog eens verzendkosten
Is zo een 50,-
Veel succes. Die van mij was stukken goedkoper, toen de dollar laag was en de gezamelijke inkoop actie hiero
There is no magic.
tipje:Op woensdag 13 juni 2001 22:55 schreef The_Will het volgende:
[..]
Hmm dan flans ik zelf wel zo'n displaytje in elkaar. Nou hopen dat er geen vlammen uit komen
Ik zal wel dom zijn (zeg nou niet allemaal "inderdaad") maar wat heeft lak/verf/cd-spelers/spatborden met een display voor een temp sensor te maken?Op woensdag 13 juni 2001 22:56 schreef jordyb het volgende:
[..]
tipje:
Ga naar die autowinkel, kan niet op de naam komen.
Waar ze lak en verf verkopen, cd-spelers. maar ook spatboarden enzo
There is no magic.
There is no magic.
Verwijderd
dit is een sensor van de digidoc !Op woensdag 13 juni 2001 22:19 schreef jordyb het volgende:
[afbeelding]
Ik vond dit in een bak met allemaal zulke dingen op mijn stage. En er lagen dus een stuk of 20 van deze dingen
Maar hoe sluit ik hem aan?
O god!! xfiles niemand is zo slim als jij!!Op donderdag 14 juni 2001 22:57 schreef xfiles het volgende:
[..]
dit is een sensor van de digidoc !
'k heb nog 2 Athlon casebadges.....en geen AthlonOp donderdag 14 juni 2001 22:28 schreef jordyb het volgende:
Die winkel het Halfords
Ik heb er trouwens nog 3 van die temp meters.
Iemand?? Ruilen tegen casebadges.
Of het is een sensor van een Asus CUR-DLS, dat is een dual serverbord met U160 SCSI enzow en daar zit een TR2 aansluiting op, het is de bedoeling dat deze sensor daar op moetOp donderdag 14 juni 2001 22:57 schreef xfiles het volgende:
[..]
dit is een sensor van de digidoc !
Alle proemn in n drek
Je bedoeld misschien wel HalfordsOp woensdag 13 juni 2001 23:03 schreef jordyb het volgende:
Ik kan even neit op die winkel zijn naam komen
Ze verkopen er allemaal autoaccesoires.
En ook binnentemperatuursensors voor in de auto.
Haal het kapje eraf. bou hem in en klaar
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Verwijderd
Dezelfde sensor zat ook bij mijn Abit TH7-Raid. Uiteraard past hij hier ook op (Anders hadden ze hem er wel niet bijgedaanOp Thursday 14 June 2001 23:40 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Of het is een sensor van een Asus CUR-DLS, dat is een dual serverbord met U160 SCSI enzow en daar zit een TR2 aansluiting op, het is de bedoeling dat deze sensor daar op moet
Op Thursday 14 June 2001 23:45 schreef freaky20 het volgende:
[..]
Je bedoeld misschien wel Halfords![]()
Daar verkopen ze die shit namelijk ook!
Wel even lezen he.Op Thursday 14 June 2001 22:28 schreef jordyb het volgende:
Die winkel het Halfords
Ik heb er trouwens nog 3 van die temp meters.
Iemand?? Ruilen tegen casebadges.