Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Usb Adapter kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
laatst heb ik een muis en toetsenboord van Rapoo gekocht, artikelnummer: 169679 web: http://www.computerstore....ml#product_specifications

Maar mijn adapter is kapot gegaan, ik heb toen geprobeerd een universele adapter te gebruiken maar die bleek alleen voor Windows 7 te zijn en net voor Windows 8.1.
Weet iemand toevallig waar ik een universele adapter kan vinden voor Windows 8.1 en of het ook wel kan?

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Wat voor USB-adapter bedoel je? Het enige dat ik me als usb-achtig iets bij een toetsenbord kan indenken is de ontvanger??

Verwijderd

Definieer 'laatst'? Als het niet al te lang geleden is vraag ik me af waarom je geen aanspraak maakt op garantie?

Verwijderd

Topicstarter
hij is nogal dom kapot gegaan r-vos, dus de garantie zit er niet meer in.

Bartjezz, ik bedoel de dongel die zorgt voor de Bluetooth connectie. Mijn toetsenbord en muis doen het alleen hebben geen manier om aan mijn laptop te koppelen om dat de adapter kapot is.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:35

Rmg

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:56:
hij is nogal dom kapot gegaan r-vos, dus de garantie zit er niet meer in.

Bartjezz, ik bedoel de dongel die zorgt voor de Bluetooth connectie. Mijn toetsenbord en muis doen het alleen hebben geen manier om aan mijn laptop te koppelen om dat de adapter kapot is.
Volgens de specificaties is dat ook geen bluetooth adapter.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hardwarematig kapot? Niks wat een soldeerbout niet kan fixen.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Tja, dan heb je 2 keuzes: of je koopt een nieuwe en je gooit je oude in de vuilnisbak, of je koopt een nieuwe en gebruikt 2 sets ;)
Pagina: 1