Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Video Kaart voor MMO gaming en design. Hieronder versta ik:
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
World of Warcraft
Wildstar
LA Noire
Skyrim
Farcry 3
Photoshop
Joomla
Veel CSS en HTML5 werk
Webapp development
Wat is je budget?
Op dit moment ligt het maximum bij 150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb op dit moment een AMD APU, dus naar mijn idee lijkt een AMD video kaart mij het meest handige. Ook heb ik sinds mijn Gforce 315 wat mindere ervaringen met Nvidia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is een PC die zelf ook op een budget is samen gesteld:
AMD A10-7850K
Corsair Vengeance Blue DDR3 8GB
ASRock FM2A75 Pro 4+
Kingston SSDNow V300 120
Coolermaster B500 500W
Coolermaster Elite K280 ATX
Waar ik op dit moment mee zit is het volgende:
1.) Gaat mijn voeding genoeg zijn?
2.) Ik heb geen extra fans in mijn kast nu zitten behalve op de processor. Gaat dit nodig zijn?
Wat ik zelf als optie had staan was:
Asus Radeon R7 260X Omdat deze in enkele benchmarks goed naar voren kwam. Ik zat eerst te kijken naar de R7 250 (niet de X variant) maar dit was zo'n gering prijs verschil dat het mij efficienter leek om dan naar een 260X te kijken.
Dingen als overclocken etc doe ik niets mee. de PC moet starten, de games moeten laden en ik moet ze kunnen spelen.
Ook hoeft het geen 60fps constant te zijn, echt niet, dat boeit me niet. Maar ik wil wel op een 20+ Fps kunnen spelen op medium oid. Dit lukt met de huidige setup in WoW niet eens.
Ik zoek een?
Video Kaart voor MMO gaming en design. Hieronder versta ik:
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
World of Warcraft
Wildstar
LA Noire
Skyrim
Farcry 3
Photoshop
Joomla
Veel CSS en HTML5 werk
Webapp development
Wat is je budget?
Op dit moment ligt het maximum bij 150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb op dit moment een AMD APU, dus naar mijn idee lijkt een AMD video kaart mij het meest handige. Ook heb ik sinds mijn Gforce 315 wat mindere ervaringen met Nvidia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is een PC die zelf ook op een budget is samen gesteld:
AMD A10-7850K
Corsair Vengeance Blue DDR3 8GB
ASRock FM2A75 Pro 4+
Kingston SSDNow V300 120
Coolermaster B500 500W
Coolermaster Elite K280 ATX
Waar ik op dit moment mee zit is het volgende:
1.) Gaat mijn voeding genoeg zijn?
2.) Ik heb geen extra fans in mijn kast nu zitten behalve op de processor. Gaat dit nodig zijn?
Wat ik zelf als optie had staan was:
Asus Radeon R7 260X Omdat deze in enkele benchmarks goed naar voren kwam. Ik zat eerst te kijken naar de R7 250 (niet de X variant) maar dit was zo'n gering prijs verschil dat het mij efficienter leek om dan naar een 260X te kijken.
Dingen als overclocken etc doe ik niets mee. de PC moet starten, de games moeten laden en ik moet ze kunnen spelen.
Ook hoeft het geen 60fps constant te zijn, echt niet, dat boeit me niet. Maar ik wil wel op een 20+ Fps kunnen spelen op medium oid. Dit lukt met de huidige setup in WoW niet eens.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."